Gå til innhold

Positiv test tror jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en billigstrimmel idag tidlig, og det kom frem en nesten usynlig liten strek på den, men den er der! IKM på tirsdag, tappen er knall hard og veldig liten og har vondt i korsryggen. Er jeg for optimistisk???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom streken innenfor tidsfristen da? For i såfall tror jeg du er gravid:)

Skrevet

Den var innenfor fristen ja :) men den er så svak at den ikke vises på bilder :( Den er like tykk som test streken, men som sagt veeeeeldig svak. oooo gleder meg til å ta en CB imorgen. Klarer ikke vente :)

Skrevet

Jeg velger å tro det, så gratulerer:)) Jeg også brukte en billigtest i dag, og det ble en svak, men tydelig strek:) Sånn var det sist gang jeg ble gravid også.. Får liksom ikke sterk strek på de!! Jeg hadde ikm på fredag. Skal kjøpe meg en ordentlig test i morgen etter jobb. Da skal jeg juble løs her inne jeg også hvis den blir positiv;)) Våger meg på et forsiktig jippi for oss begge!!!!

Har du noen sympt enda?

Skrevet

Jeg velger å tro det også hi hi :) Har nettopp bestillt meg 5 billigstrimler til og en CB med ukes indikator. De bør bare komme på tirsdag!

Vet ikke om jeg kan kalle det for symptomer da men har vondt i korsryggen, har hatt litt rare stikninger i livmoren, er veeeldig følsom, begynner lett å gråte og blir litt for fort sint, stakkar samboeren min :(

Men holder på å bli forkjølet nå da, men tror ikke det er et symptom.

Stikker svakt i brystene av og til, men de har ikke vokst.

Du da?

(mini jippi :) )

Skrevet

Jeg har blitt litt småkvalm i perioder, og har også stikkinger i brystene en gang i blandt. De har ikke blitt noe større her i gården heller;)) Jeg blir også veldig fort sliten med hetetokter.Kjenner jeg får mer og mer symtomer, men det er sikkert for at nå går jeg og kjenner etter;))

Forresten så begynner også jeg å bli forkjølet;))

Skrevet

Ja har hetetokter også, er spesiellt trøtt om kveldene. Sovner ofte på sofaen. Veldig plagsomt. Skal til legen imorgen, lurer på om det er svineinfluensaen. Men om det ikke er det så kanskje jeg tar vaksinen. Men da om jeg er gravid, hva kan skje med fosteret? Jeg er så bekymret for det :(

Skrevet

jeg tror ikke du får vaksina hvis du er gravid. De setter ikke den i første trimester.Du må vente til du er over 12 uker på vei. Det er det eneste skåret i gleden med å bli gravid nå:( Du må da selvfølgelig høre med legen din om hva han synes, for dette har jeg bare hørt av ei venninne som er sykepleier. Er du i noen risikogruppe da?

Jeg må også få sagt at det du beskriver er typiske sympt på graviditet;))

Tenker det er det om å gjøre jeg;))

Skrevet

Ja har astma bronkitt :( Merker idag at når jeg hoster så kjenner jeg at det trykker veldig i livmoren og halebeinet. Håper det er et bra tegn ;)

Jeg håper virkelig at allt er graviditetssymptomer, krysser fingre og tær he he.

IKM imorgen, men ingen TR smerter enda. Skal til legen imorgen, da skal jeg be om en test så jeg kan være sikker. Tør ikke å ta vaksinen før jeg er sikker på at det ikke er en spire der.

Takk for gode ord, du løfter opp håpet mitt :)

Skrevet

Masse lykke til. Er sikker på at du er gravid. Fikk og en sånn strek sist, og da var jeg gravid.

Skrevet

Takk takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...