Lille diamant Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Har testet med babytime sine EL-tester denne mnd, bare for å se når jeg hadde EL (mannen er borte). Og fikk aldri positiv test selv om jeg testet i 8-9 dager..så er redd jeg har fått tilbake de uregelmessige syklusene etter at jeg mistet Sist mnd var syklusen på 29 dager, denne pp'en kan det se ut som om den blir 35 dager! Grunnen til at jeg tror det, er at jeg fikk en "nesten" positiv EL-test nå ikveld, og dette er med test fra billig-tester. Så håper på en måte at det er EL som kommer forsinket, for mannen kommer hjem på tirsdag. Men da betyr det også at vi mister neste pp, pga at EL blir forskjøvet til han har reist igjen..sukk :S Andre som har opplevd å få EL så seint som på dag 25 i syklusen??
Lille diamant Skrevet 8. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 8. november 2009 Her er forresten bilder av EL-testen jeg tok ikveld. Noen som kan se på den?? Den er vel kanskje ikke helt positiv, men ganske nære vil jeg si.. http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/555622/offset/0
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Når eg fikk positive tester i sommer (om de ikkje var falske positive det og da!!!), så fikk eg det på cd 47!! Ergo el har vært en dag fra ca cd 30! Så det e fullt mulig å ha el seint i syklusen. Men, når det er sagt. Hehe. Det går an å ha "topper" uten å ha el. Men det kan så klart være tegn på at el er på gang!!! Hm..test i mårra!!! Hehe. Ska ikkje vær enkelt detta greiene her...!!!! Huff!!
spirehåp Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 ja jeg har opplevd at el blir litt "forsinket" men at det også ikke påvirker neste mens. Det har gått fra tolv- fjorten dager fra el til mens, og til å bare være ti dager fra el til mens.. Så da håper vi han kommer (haha)så han rekker denne el, og at mensen kommer til rett tid så dere får med dere neste pp!! håper det ordner seg.. jeg vet alt om å regne på turnuser og sykluser og det er kjedelig.... Masse lykke til i alle fall!!
Lille diamant Skrevet 8. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2009 Nei det skal ikke være lett å lage baby! Rart å tenke på alle de årene som jeg har vært redd for å bli gravid..skulle bare visst da at det var SÅ vanskelig å faktisk bli gravid ja ;o) hehe Men får teste igjen imorgen, og se hva testen viser da. Skal uansett kose meg når mannen kommer hjem, EL eller ikke! Men det mest optimale hadde vel vært at jeg fikk mensen om noen dager som forventer, og ikke EL. Har lyst å få med meg neste pp og.. Takk for at dere svarte jenter, setter pris på det! Tror vi blir litt tullete av alle testene som vi tar iløpet av en syklus...sukk..
spirehåp Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 ja da håper jeg du blir fort ferdig med tr og at dere er klare for neste pp! ja det har jeg også tenkt på, hvorfor stressa jeg sånn med de pillene liksom... hadde jeg glemt et par stk styrte jeg på, skulle bare ha visst alt som må klaffe!! ja, tror vi blir tullete av all denne testingen, jeg vurderer å kutte ut el- testene neste gang, for da har vi god margin på begge sider av el (at vi er sammen) tror jeg.. men men, har sagt det før, så får se var så glad de el testene til cb testene hadde skiftet symbol jeg nå, til smilefjes, små (rare) gleder). akkurat nå ser jeg litt frem til en ny uke, har hatt en helg med tr og vært litt nedstemt. Håper dere får en fin uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå