Gå til innhold

Flere som skal vente med nyheten til juleaften?

Anbefalte innlegg

Vi har tenkt oss på 3d ul rett før jul og lage et kort til foreldrene våre fra barnebarnet:)

Gleder oss veldig til å gi dem denne hyggelige overraskelsen, men det er lenge å vente og hardt å ikke si noe.

De kommer til å ble såååå glade over nyheten og derfor er det jo også vanskelig å ikke si noe ennå:)

Fortsetter under...

Samme tanke har slått meg ja! Tenkte å lage noe til min mor og sende oppover til julaften. Lurer på hvor lenge det tar før jeg får en sms. Skal feire julaften sammen med foreldrene til samboeren min, og er litt usikker på om jeg tør gjøre det samme med dem. Er usikker på om de blir like glad som jeg vet min mor kommer til å bli. Så spørs om vi må slippe bomben et par dager før slik at de ikke får sjokk julaften. He he.

Vi hadde opprinnelig planlagt å fortelle det på julaften, men pga julegaveønsker så forteller vi det nok før.

Vi har hatt som plan å dra til afrika, men pga svangerskapet så blir det forskjøvet. Så da trenger man helt andre ting.

Så nå er planen å fortelle det etter første svangerskapskontroll som er om en uke :-)

Itilegg kan jeg ikke vente med å se reaksjonen til min mor som maser høl i huet på oss. Senest i dag. Vi kom til de på kake i forbindelse med farsdag, det første min mor sier: Ja, neste år det vel din tur å bli gratulert (til BF).

Lol, hun skulle bare visst.

Foreldre til BF har vi ikke avgjort når vi skal fortelle. De maser de og :-p Noen forslag?

Oldemor får det derimot i julegave :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...