LillyMy+1<3 Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Lille jenta skal ta trippelvaksinen i morgen, lurer på evnt. reaksjoner deres barn har hatt på den? Kjenner jeg gruver meg litt.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Bittelitt feber i ett døgn, ca 38, ellers ingen reaksjoner. Litt skriking akkurat når stikket kommer, men det går fort over. Går så bra så! :-)
Siti Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Ingen reaksjon hos mini! Bortsett fra at han skreik idet hun stakk. Og ble trøtt da...
Gjest Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Mine 3 gutter har ikke hatt noen reaksjon på noen av vaksinene de har fått, og de har fulgt vanlig vaskinasjonsprogram alle 3. Vesla får sin første neste uke.
Mamma´n til lillemor Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Her var det litt skriking på ettermiddagen/kvelden. Ingen feber, og gikk over etter et par timer med gråt/sutring.
Underveis --> Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Ingen problemer i etterkant. Gråt litt da han fikk de, men gikk fort over :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå