Anniq 83 ♥Samuel 31.03.10♥ Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Vi skal kjøpe vogn men klarer ikke helt å bestemme oss. Noen som kan anbefale noen av disse to?
Style_hunter Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Har Bugaboo og er super fornøyd!! Bagvognen ser mye større og bredere ut enn tfk. Du kan snu sportsdelen på Bugaboo, vet ikke om du kan det på den andre. Jeg synes ihvertfall det er veldig praktisk ut fra barnet har lyst til å se rundt seg eller heller vil sitte litt roligere. Hvis det er vind snur jeg bare sportsdelen i stedet for å snu vogna. Vil absolutt valgt samme vogn hvis jeg skulle kjøpe igjen:) Anbefales på det varmeste:) men det er en veldig byvogn som er perfekt her i Oslo og jeg er ikke en ut-på-tur i skogen person så perfekt til mitt bruk:)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 bugaboo er en kjøpesentervogn med masse bra finesser mens TFK er en mer robus all-round vogn. Kommer jo helt an på behovet ditt så vanskelig å gi deg råd når man ikke vet noe mer,
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Jeg er veldig fornøyd med Bugaboo. En veldig lett og god vogn. Den har også en av de største bagene på markedet. Vi har kjøpt vinterhjulene til og da er den også fin å bruke på tur i marka og når det er mye snø. Syns til nå det har vært den perfekte vogna. Snuppa mi er nå 18 mnd. Men nå begynner jeg å lure på hvor lenge vi får brukt den. Ser at hun snart sitter med hodet helt oppe i kalesjen og hun er helt gjennomsnitlig på høyden. Så det er vel det eneste negative jeg ser ved vogna. Tviler på om det er en vogn man får brukt hele vognperioden.
It's all about me Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Jeg har begge to. Tfk'en er knallgod men den har fordet flyttet inn i kjellerboden og Bugaboo'en ligger i bilen til daglig bruk.
barney Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Jeg har hatt Bugaboo (blant annet..) i 4 år, ville nok heller gått for en TFK. Har ikke denne vognen selv, men kjenner veldig mange som har den og den virker veldig god. Bugaboo er en fin vogn, utrolig stor bag, men sportsdelen er veldig liten. Passer kun til bybruk i mine øyne (og tro meg, etter 4 år er den prøvd ut over alt og på all slags føre..), selv om man kan bytte ut de små hjulene til noen mer robuste/vinterhjul! Men det er jo som en sier over har, det kommer jo an på hva slags behov du har!! Lykke til med vognvalget!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Har TFK, og er veldig fornøyd med den. Ser at baggen til bugaboo er stor, men TFK sin bag er også veldig stor. Mange som bruker den opptil 7-8 mnd, og noe lengre bagperiode trenger man vel ikke. Dessuten så kan TFK brukes stort sett overalt i all slags føre, uten å måtte bytte hjul. Også kan den fint brukes opp til barnet er iallfall 4,5 år om man har behov for det:) Det eneste dumme med TFK er at man per idag ikke kan ha sportsvogndelen vendt mot deg, men det skal komme en ny bag i løpet av første halvdel av 2010, som visstnok skal løse dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå