Gå til innhold

smerter pga livmora??

Gjest

Anbefalte innlegg

våknet ved 3-4 tiden i natt med utrolig vondt! var vondt like over "hårdotten" og opp til ca midten av hoftebenene.. gjorde utrolig vondt.. men er vanskerlig å forklare hvordan vondt, det var en blandings følelse av at noen dro i noe inne i magen min, og av at det var noe som satt i klemme i magen.. det varte ca 1,5 time, så var det borte, som om det aldri hadde hendt..

holdt meg våke en stund, for å se om det ville komme noe blod eller mere smerte, men ingenting hendte.. når jeg sto opp i dag var jeg bare trøtt/sliten etter våken delen.. men ellers er alt i orden.. null smerte, null blod og ungene sparket godt i fra seg når jeg drakk iskaldt vann (for å se om det ville være noe bevegelse i dem)

det kan jo hende dette er helt normalt? men er første gangen jeg er gravid, og den smerten har jeg ikke vært borte i før, hverken som gravid eller før..

lurte på om det kan være livmora som strekker på seg? eller kanskje det er noe annen fornuftig svar?

tengte kanskje noen her kan ha noe anelse om hva dette var?

Fortsetter under...

Er helt sikkert normalt. Livmoren vokser og innvoller bytter plass osv, burde igrunnen hatt mere vondt når du tenker på det! :-P hihi. Så lenge du ikke blør/ vondtene blir regelmessige og ungene har det fint så er det nok bare å gjøre det beste utav det... :-) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...