Gå til innhold

SJEKK UT DETTE JENTER!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de er visst j.... dyre!!!:(

Litt synd da! Hadde lyst på en sånn!!!

Skrevet

CB Fertilitetsmonitor er myyyyye sikrere OG mye billigere !!

Skrevet

Ja den er billigere å kjøpe, men blir dyrt med de el-testene hele tiden! Denne kan jo fungere som prevangsjon og! Ikke for at noen her inne vil ha det hehe!

La ut linken litt før jeg fikk lest om den selv! Den virket bare så sinnsykt genial, men at den kostet 6,500kr ante jeg ikke!

det hadde jeg ikke trodd!! Får bare ha sex ofte og bruke billigstrimler å håpe at det klaffer:)

Du bruker CB Fertilitetsmonitor? Brukt den lenge?

Skrevet

Vil bare si at jeg bruker babycompen, og er KJEMPEFORNØYD!! :D

Ja, de er dyre, men de er veldig bra.

Spanderte på meg en slik fordi begge svigerinnene mine har brukt dem og har hatt stor nytte av den, og den er virkelig verdt pengene. :-)

Skrevet

Tror og de kan være verdt pengene i lengden! :)

har du brukt den lenge da?

Skrevet

Jeg begynte å bruke den i juli. Den bruker litt tid på å bli kjent med deg, men nå kjenner den syklusen min og treffer riktig på EL hver eneste gang. (Har dobbeltsjekket med EL tester og www.fertilityfriend)

En av mine svigerinner skulle på død og liv ha ei jente (hun hadde 3 gutter fra før), og benyttet seg av babycomp til dette formålet og fikk jente, min andre svigerinne ville ha gutt og fulgte babycompen..og fikk gutt. Vet det kan være tilfeldig... men poenget mitt er at babycompen har en veldig fin planleggingsdel for de som planlegger barn. :-)

Så dyr, ja! men kjempebra. Man kan jo kjøpe de brukt billigere. Søk på finn blandt annet :)

Skrevet

Hm ja jeg tror kanskje jeg skal sjekke litt på finn! :)

Men tror det kjøpet må bli etter det 1 barnet! Sånn at jeg kan planlegge barn nr 2 litt enkelt og greit! :) har ikke lyst til å ha for stort mellomrom mellom nr 1 og 2!

Takk for tips månestråle! Lykke til med graviditet :):)

Skrevet

Ja, jeg starter med bruke den 3 mnd før jeg skulle begynne med prøving, så den hadde blitt kjent med meg, så det er lurt det du tenker! :)

Takk for det! Og i lige måte :)

Skrevet

hei, jeg har en ubrukt babycomp du kan få kjøpe for halv pris.. Finner ikke igjen bruksanvisningen, men den kan du jo sikkert få av månestråle her inne:))

Jeg har bare prøvd den en gang, men det ble liksom ikke noe mer for meg;)) Kanskje litt flinkere med det du:))

Skrevet

Vurderte lenge å kjøpe en sånn. Har brukt persona i mange år, men ble lei av å hele tiden måtte ut å kjøpe slike tester (som etterhvert måtte bestilles på apoteket). Men kan ikke bruke disse (som prevensjon) når stoffskiftet ikke er stabilt... -Ikke det at jeg er helt overbevist om at når stoffskiftet mitt svinger skal jeg pluselig bli gravid (brukte nesten 1år med nr 1 og går inn i 9'ende pp på nr 2 nå)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...