Gå til innhold

?Meg og lille snuppis?J06+2MA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du testa nå mer????

Er jo speeent:)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har logget meg inn i dag bare for å sjekke om testen din ble POSITIV!!!??

Skrevet

Hahaha - godt jeg lager litt spenning i hverdagen for andre enn bare meg selv da, hehe =)

Neida - har testet jeg, både to og flere ganger og alle er like negative - aner ikke hvorfor den ene ble positiv etter at tiden hadde gått ut, men noe dritt at det gir falske forhåpninger..., æsj =(

I dag på syklusdag 26, 10 dpo ser det ut til at jeg begynner å spotte(!!!) eller i beste fall festeblødning? Men har ikke store troen nå altså =(

Må si jeg ble superskuffa da jeg testet negativt i går og negativt i dag...

Har lyst til å legge inn "årene" for en stund nå - orker ikke dette lenger! Har også en mistanke om at det "feiler" mannen noe uten at jeg kan si det med sikkerhet - bare en liten tanke!!! Men vi har jo fått det til før - det nydelige resultatet er i barnehagen nå, så hvorfor får vi det ikke til denne gangen??

Dersom ikke TR kommer for fullt disse dager tar jeg en ny test på IKM dagen som er sånn ca på torsdag/fredag - ja jeg vet at jeg tester tidlig, men jeg har testet tidlig (ca på dag 24) i alle svangerskap - fem totalt, så derfor tror jeg ikke det har skjedd noe denne pp`n heller... =(

Går vel inn i 20 pp jeg da, men nå er det pergofri måned, og jeg skal ikke innta dette "dritet" igjen - det er en hormonkur uten like - aaaaaltfor tøff for min kropp... Vi er jo så heldige at vi har en datter på 3 fra før, så vi får kose oss med henne og så får man se det positive i det da - da slipper jeg/vi å bruke prevensjon i fremtiden da!!!

Nei, jeg er nok kanskje litt pessimistisk i dag - sorry jenter - var ikke meningen å være negativ, men jeg har tydeligvis ikke dagen min i dag =(

Ellers ønsker jeg dere en riktig fin dag - skulle virkelig ønske at jeg også en gang fikk komme over til 1 tri igjen og BLI der!!!! =)

Klem fra

Skrevet

Nei så kjedleig da, men skal krysse fingrene for at monstertrollet holder seg borte. Syntes du virkelig fortjener å komme over til 1 trimester og bli der.

Sjønner at det er frustrerende, men de skal nok bli din dag også. Har du prøvd akupunktur??? jeg har virkelig troa på det der, de forsterka eggløsninga mi og gjorde det slik at egget skulle feste seg.

Igår hadde vi oss en skikkelig søndag søndag med masse kos og en del sex. Men etter siste gangen kom det litt rosa på papiret når jeg tørket meg, Måtte stikke fingern inn å kjenne på livmortappen og den var åpen. Fikk jo fullstendig hetta. Måtte ringe ei god venninne av meg som har litt peiling på slike ting. Trodde jo at det var danna seg en slimpropp der nå, men den danner seg ikke før i niende uke i svangerskapet. Sæd gjør visst også at livmortappen kan modne seg litt og gjøre slik at den får en liten åpning. Idag er den i allefall lukka og plukka igjen. Ikke blødd noe mer heller, men det er jo også vanlig så tidlg i svagerskapet. Ikke hatt noe smerter så tnkte å se det litt an. Begynner jeg å blør noe mer ringer jeg fastlegen. Er på ferie og her har de ikke noe UL. Symptomene er nå fort satt der.

Nå skal vi ha oss noen rolige dager på hytta og der ser jeg virkelig fram til. Skal bli hærlg.

Krysser fingrene for gode nyheter når jeg kommer tilbake på hytta og måtta tanta holde seg borte.

Klem

Skrevet

Tusen takk for koselig innlegg Carina - ja, skulle ønske TR kunne holde seg vekk og at jeg kan komme inn og holde deg med selskap på 1 tri =)

Du må fortsatt kose deg i ferieuken din - ta vare på deg selv, dette går nok bra skal du se, men jeg ville nok ha vært litt forsikt med sex de første ukene, tenker også på det at sæd kan modne livmorhalsen og det vil vi jo ikke nå så tidlig - vent til du er høygravid og er kjempelei magen og bare ønsker å få babyen ut - DA kan du kose deg masse med sex da, hehe =)

Det hjalp for meg da - jenta mi kom på termin hun, eller dvs jeg hadde UL-termin den 07 februar - og den dagen startet riene, og jentungen kom den 08 februar, hehe =)

Dette går nok bra skal du se - bare ta det litt med ro =)

Klem fra

Skrevet

Ja tror også dette kommer til å gå bra. Blir ikke noe mer på gubben på ei stund i allefall :) Ble litt skremt igår så skal ta det veldig med ro denne uka :)

Har du noe symptomer da??? Visst du har begynt å spotte, kan det jo være festeblødning??? Håper det.

Nå skal jeg kle på meg og dra over i banken. Jeg er blitt veldig glemsk! Har hatt samme pin kode på minibank kortet i 2 år og nå husker jeg det ikke lenger. Det er blåst bort i fra hukommelsen. Var litt flaut å stå å betale i kassa på Rema og så husker jeg ikke koden.

Du får ha en fin dag og lykke til videre i uka :)

Klem

Skrevet

Føler meg småkvalm og brystene er fortsatt litt ømme... men det kan være pms symptomer også...

Får bare håpe det er en sen festeblødning eller noe sånt da - at TR holder seg vekke!!! Må på do å sjekke om det har kommet noe mer...

Hahahaha - jeg har også vært i den situasjonen hvor jeg faktisk skulle betalte for varer på Rema og så husket jeg ikke koden på kortet mitt - enda jeg da hadde hatt det i flere år, hehe - men når man er gravid så er du unnskyldt, hehe - vi kvinner blir jo utstyrt med slike "glemme-hormoner" - hvorfor tror du ellers at kvinner går og blir gravid igjen og igjen og igjen, hehehe, men jeg hadde ingen unnskyldning da, hahaha =)

Ha en strålende fin dag Carina =)

Klems

Skrevet

Måtte bare fortelle at jeg nettopp har vært hos legen - fikk sykmelding ut uka - og det var supert!!! Føler meg virkelig ikke bra om dagene - trøtt, fryser, småkvalm, svimmel, i går morges temp på 37,7, stiger ikke mer enn maks 38 blank, men det er nok til at jeg føler meg slapp og uttafor... Skal bli godt å få noen dager for seg selv og komme seg skikkelig, så satser på å være tilbake i full jobb igjen fra neste mandag =)

Forresten har jeg ikke spottet eller kommet noe mer blod, så håpet stiger igjen om at det kan være en sen festeblødning =)

Klem fra

Skrevet

Fortsatt ikke tegn til TR og heller ingen antydning til noe mer blod - brystene er bare enda ømmere og jeg føler meg enda trøttere =)

OG.... jeg har noe grådig med murringer/aktivitet i magen i kveld - stikker i lyskene også =)

Tar det som ett positivt tegn - mulig jeg svir av en test i morgen også altså, hvis jeg tør - tror ikke jeg greier å vente såååå lenge som du gjorde, hehe =)

3 eller 4 dager igjen til IKM...

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...