Gå til innhold

Et praktisk spørsmål

Anbefalte innlegg

Når dere drar ned til Danmark for å bli inseminert, tar dere flyet bare opp og ned samme dag, eller blir dere natten over? I såfall om dere blir natten over, hvilket hotel bor dere på?

Sitter og søker på SAS og Norwegian nå, og da når jeg legger sammen prisene på inseminasjonen, fly og hotel opphold vil komme seg på rundt 5000 kr.

Håper på mange gode svar her :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140944956-et-praktisk-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er du heldig hvis du slipper med 5.000. Det er prisen jeg må betale for stort sett bare fly. Kanskje en overnatting også hvis jeg er heldig. Mine førsøk har kommet på ca 12- 15.000. Nå har jeg vært på Stork da, og de tar 5.900 d.kr for inseminasjon med åpen donor.

Jeg har brukt å overnatte i oslo eller københavn, for jeg bor langt nord i landet, og da skal det klaffe med fly alle veier. Noen ganger overnatter jeg også begge plasser.

Når jeg har vært der nede har jeg bodd bak hovedbanegården. I september bodde jeg på Comfort hotel excelcior. Hyggelige folk og bra hotell til brukbar penge. Gå inn på booking.com. De er billigst. Der finner du mange hoteller og kart over hvor de ligger.

Takk for svar :)

Jeg er så heldig at jeg bor i Oslo, så da slipper jeg jo unna med turen ned til Oslo hvertfall. Blir jo kjempe dyrt for deg, du skulle ha kjent noen her i Oslo så hadde du hvertfall sluppet hotel her nede.

Jeg er rimelig kjent i København så jeg veit godt hvor hovedbanegården ligger :)

Insemnisjons prisen på Nordica er 2.300 D.kr (2.640 N.kr) for anonym som jeg ønsker og bruke, fly og hotel ligger rundt 2.500- 2.700 kr. Men tror og håper det lykkes raskt, og da er det jo hvert vær ei krone :)

Du har jo rett i det, og etter som jeg bor i Oslo så er det jo fult mulig.

Men jeg tenkte at kansje spiren satt seg bedre om jeg ikke stresset så mye de første dagene etter insemnisjoenen *rødme* eller er jeg bare teit da?

Jeg ser du reiser fra Oslo, da er det ikke nødvendig med hotekkopphgold ihvertfall. Jeg har reist ned på morgenen, og gjerne tatt ett ettermiddagsfly hjem igjen, og likevel har jeg hatt flere timer tilk overs for å tasse rundt og shoppe.

Denne gangen lander jeg kl 0800, har time til ins klokken 0945, og reiser i retur 1515. Da satser jeg også på en liten tur på kafe, og innom ett par butikker :)

Det er veldig kort avstand mellom flyplassen og sentrum, så det går ikkje bort så mye rid som når du drar til flyplassen her i Oslo.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...