Gå til innhold

noen som har erfaring med salvie te?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at salviete frem til eggløsningen skal være veldig bra for å bli gravid. Men den må ikke drikkes når du først ER gravid, unntatt i svangerskapets aller siste dager hvor den antas å kunne være med å starte fødselen. Av den grunn skal du ikke drikke den ellers i svangerskapet.

Jeg går ut fra at du spør fordi du er prøver og ønsker å bli gravid? Hostesaft (solvipect) er også et godt prøvd råd som faktisk anbefales av amerikanske leger. 2-3 ss daglig i 3-4 dager før eggløsningen, og til etter eggløsningen er ferdig skal visst gjøre susen. Og helt ufarlig er det også. Hostesaften virker på livmorhalsslimet som er under eggløsningen, sånn at sædcellene svømmer lettere.

Skrevet

mhm...stemmer det- jeg har hatt ustabile sykluser nå- så da får vi prøve noe nytt...

hostesaft er kanskje tingen da;O)

Skrevet

Har blitt gravid 3 ganger med hostesaft, så eg trur det funker;)

Mista første gangen, fikk en datter på andre forsøk.

Og er nå 10 veker på vei igjen:)

Skrevet

Hei!

Siden ditt problem e sjeldne eggløsninga ville æ fådd mæ time hos gyn så dm kan sjekke om du har cyster og/eller pcos, og kanskje fått litt pergotime ;)

Ellers e slimløsende hostesaft et godt råd, om d e slimet i skjeden som e så seigt at sædcellan har vanskelig for å svømme ;)

Salvie kan drikke til eggløsning som nevnt over her, men aldri når du e blidd gravid - e abortfremkallende,

Lykke til så mye ;))

Skrevet

takker for svar:O)

kan hostesaften ødelegge noe dersom jeg prøver det denne gangen?

jeg er veldig usikker på den salvie teen ;O(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...