mamma til keiser og prinsesse Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Har ikm imorgen, men testet i dag pga at det er farsdag, tenkte det kunne være en fin farsdagsgave hvis den ble positiv..................og det ble den. Brukte en CB+, og fikk absolutt et kryss, ikke like sterkt som kontrollvindu, men ingen problem å se at det er et kryss! Tenkte å kjøpe en CB digital imorgen for å få det helt bekreftet, Men slipper jubelen litt løs idag allikevel Har en gutt på 2,5 år fra før. Tror dette kan bli en flott julegave til besteforldre!!
hmmm? Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 gratulerer ) så gøy å teste positivt på selveste farsdagen... lykke til med svangerskapet..
Gjest Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Gratulere så mye til deg "håper på nr.2 i 2010" Så koselig da. Ser at det er fler her som har testet positivt i dag på farsdagen. Flott gave til far,og selvfølgelig til mor;))) Ønsker deg masse lykke til i svangerskapet.
superspent75gravid Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 hei, og gratulerer så mye!! Jeg der i samme båt som deg;)) Jeg hadde ikm på fredag, men ventet med å teste til i dag:)) Jeg hadde bare en billigtest hjemme, så jeg tør ikke å slippe jubelen løs før jeg hea fått kjøpt meg en digital:) KJEMPE HURRA for deg, og et lite stille et for meg;))
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 oi oi oi!!!!! Grattis så masse:) For en flott fardagsgave da gitt!
Carasnella Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Gratulerer så masse!!! Jeg testet positivt på valentines day for noen år tilbake:) Romlemantisk var det:)
Musemor med tre søte små Skrevet 9. november 2009 #8 Skrevet 9. november 2009 Gratulerer så mye og lykke til i svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå