Gå til innhold

Så gikk det ikke denne gangen heller:(

Anbefalte innlegg

Da ringte de akkurat fra CFC og sa at ingen av de to eggene mine hadde delt seg og at det derfor ikke ble noe innsett i morgen. For noe dritt! At det skal være så umulig å få fram bare et eneste brukbart egg! Nå begynner jeg virkelig å se mørkt på dette. Huff, nå må jeg gå i tenkeboksen og finne ut hva jeg skal gjøre videre. Blir sikkert å ta 1 mnd pause i hvert fall etter 2 strake forsøk. Føler at kroppen (og hodet) trenger det nå. Får ta en samtale med CFC til uka og høre hva de sier. Har liksom ikke lyst til å gi opp riktig ennå, men føler at oddsene er omtrent som å spille lotto (bare at det er forferdelig dyre lottokuponger). Huff, dette blir en kjip søndag:(

Fortsetter under...

Herregud -så leit å høre, Pollyanna 67! Jeg føler virkelig med deg. Uff -at dette skulle skje med deg nå. Jeg synes ikke du skal miste motet, det må vi aldri gjøre! Håper du får en god samtale med CFC -jeg har et veldig godt inntrykk av dem. Jeg skjønner at det ikke er lett, men prøv om du kan finne på en hyggelig ting i dag likevel - et glass vin eller en kopp kaffe på en cafe. Jeg har tro på at kropp og hode trenger pause -ja, jeg stod over en syklus før dette forsøket fordi både jeg og lommeboka trengte det.

Ta godt vare på deg selv - varme tanker fra meg.

Uff så kjipt da. Tøffe runder vi går med opp og nedturer. Men tenk på alle som har klart det på tross av mange legers dårlige spådommer. Jeg synes jeg har hørt uttallige slik historier. Så troen må du ikke miste. Jeg har opplevd at antall forsøk har hele tiden forbedret egg og antall utfra hva de har brukt av hjelpemidler.

Så ikke gi opp, men plei deg selv med gode opplevelser og få en pause og litt avstand for en stund. Viktig å samle krefter og mot imellom :-)

Godklem herfra :-)

Huff, stakkars deg! Skjønner hvordan du må ha det nå, men det er pussig hvordan man klarer å gå i gang med neste forsøk med like stor iver neste gang. Har du vurdert ED dersom det er eggene dine som er problemet? Stell pent med deg selv fremover og nyt det dy ellers har måttet forsake.

Klem

Annonse

Tusen takk for sympati og støtte. Det varmer!

Det var virkelig en kjedelig beskjed å få, men jeg har prøvd å bruke dagen til å få satt ting litt i perspektiv. 2 IVF forsk er jo på ingen måte noen rekord og vi er jo dessverre mange her som har hatt våre nedturer så sånn er det vel bare når man går i gang med prosjekt baby. ED er jo også noe jeg må vurdere etter hvert, men føler ikke at jeg er der helt ennå. Jeg kan jo i teorien ha hatt maks, uflaks med mine 2 forsøk, så med mindre jeg blir frarådet av legene til å prøve videre så er det vel bare å bite tenne sammen og planlegge fram imot neste runde med sprøyter.

Uff, så leit, Pollyanna67! Skjønner godt at du er nedtrykt. Det er litt for tøfft dette kjøret noen ganger. Sikkert lurt av deg å ta en pause. Håper CFC kommer med noen innspill som kan få opp håpet ditt igjen!

Hei igjen

Har du vært på kort eller lang protokoll/nedregulering? Jeg fikk fler og bedre egg etter at jeg gikk over til lang nedregulering. Vanligvis mener CFC at kort protokoll gis de som er litt eldre, men ikke alltid det stemmer.

Annonse

Fikk snakket med CFC i dag og nå tror jeg jammen at jeg er klar for å begynne med ny runde med en gang:) Vi ble enige om å prøve det samme en gang til (dvs crash ivf) med håp om at eggene blir bedre neste gang. Så lenge det finnes egg, finnes det vel håp formoder jeg og da kan man vel ikke gi seg etter bare 2 runder. Legen jeg snakket med fortalte at det var en dame på klinikken som hadde vært igjennom 22!!! ivf-runder, så da er jeg i hvert fall foreløbig langt unna noen rekord:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...