Gå til innhold

Inspirert: Hva vet du som tilsynelatende ingen andre vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At de fleste menn har ptv ( penis til venstre ) :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mennesker lukter annerledes alt etter hva de har dødd av..

Den vanligste liklukta lukter akkurat samme som rå kjøttdeig som du nettopp har åpna!

Når du dør må du ligge 4 timer på kjøla å renne av deg før du kan legges i kista..

Dette var vel grusom info, men heeey U didn't know;) og jeg kan enda fortelle myyyyyye mer.. :o

Tror jeg holder meg anonym!

begravelsesagenten

Skrevet

Hvis du er begravelsesagent vil jeg gjerne spørre deg om noe! Jeg har tidligere jobbet på sykehjem i endel år, og jobbet med mange døde mennesker der, og jeg har ingen problemer med det..mye verre å bli knyttet til dem før de dør.

Jeg tenkte på jobb i et begravelsesbyrå, men hva slags stillinger finnes det der? Og hva slags erfaring kreves det i de forskjellige stillinger?

Takk hvis du svarer!

Skrevet

21:20: "Renne av seg"? Hva skal renne da? Hvis noen dør på sykehuset ligger de i min 4 timer på avd før de blir kjørt ned på kjøla.

Skrevet

At det inntil 1951 var forbudt med filialer. Når forbudet ble opphevet blomstret kjedebutikkene frem.

Skrevet

Er det sånn som på six feet under at døde mennesker promper og bæsjer?

hehe.. alt man skal lure på..

Skrevet

Sitat lenger oppe: "At når en er i en rundkjøring med to felt, så er det den som skifter felt som har vikeplikt (som ved alle andre feltskifte hvor det er flere felt)..."

AMEN!!!!!!!!!!

Jeg skulle inn å skrive dette da jeg så overskrifta til tråden, men skulle bare lese innleggene først:) Jeg hølder på å bli påkjørt hver forbanna morran på jobb! Nå kjører gubben nybilen og jeg gammelbilen i håp om at noen treffer en dag! Faans idioter!!!! Og det verste av alt er at de er så dumme at de ikke skjønner at de har vikeplikt vett...

Skrevet

At vi feirer feil grunnlovsdag,17. Mai ble grunnloven skrevet,men den ble revidert og riktig dato er 20.10 eller noe slikt:-)

Skrevet

UHP maskiner som man kan bruke til å spyle ned rust i ballasttanker, produserer 3000 bar. Spyler man med denne på kroppen, blir det hull rett gjennom!

Det har nemlig et par av arbeiderne til mannen min gjort...døde på sekundet.

Skrevet

På fødselsdagen til HItler?? FYSJ

Skrevet

1 bar = 10 meter vannsøyle, altså det trykket som må til for å skyte en stråle med vann 10 meter rett opp i lufta.

Skrevet

Dette visste jeg.. Og at jentesæden lever lenger enn guttesæden..

Og at eneggete tvillinger er en feil som skjer, verdens vakreste feil:)

Lady Gaga tok navnet sitt fra en sangen Radio Gaga av Queen

I got a feeling - Black eyed Peas ble skrevet til Oprah Winfrey i anleding henes 27 eller 28'ende sesong

Skrevet

at Mjøsas kurve er 157 meter høy !

Skrevet

En har 4-5% sjans for å overleve en hjertestans utenfor sykehus.

Skrevet

Den hyppigste dødsårsaken til unge gutter i Norge. Vet dere det? (svar kommer)

Skrevet

Er vel ingen som ligger død på avd i 4timer.. Så snart de er bekrefta døde blir de pakka tett inn i ett hvitt laken, (som oftest med grusomme sikkerhetsnåler) og kjørt på kjøla! Sef med ID på høyre stortå!

Renne av seg ja, tiss og bæsj... kan komme endel lyder når de blir flytta på, "luft i systemet".. Blir vel endel gasser når man dør!

Du som lurer på jobb, fleste jobber som agent, da er du med på det meste. Jobber mange sykepleiere i bgrbyråer rundt omkring.

Er ingen skole for å bli dette, "hovedclue er at du er sterk psykisk og klarer "glemme" alt etter jobb.

Er ikke alle som vet det at ambulansen ikke tar med seg døde folk.

Takler du å samle sammen ett menneske etter ett alvorlig kræsj?

Klarer du se døde barn?

Ellers må du ha respekt for- og innsikt i alle religioner, her er det mye å sette seg inn i. Ikke alle som dør er medlem av statskirka.

Respekt og forståelse for folks forskjellige måter å takle sorg på.

Endel lover og regler du må kunne, samt nav sine regler om stønad da dette går gjennom byrået.

Førerkort kl b er ett must!

Blir MYE tunge løft!

Er ikke noe problem å lære seg de praktiske tingene som salmer, blomster, kister.. verste er møtet med de levende (pårørende) og de døde (likene).

Begravelsesagenten

Skrevet

At tegnspråk IKKE er internasjonalt og at det til og med finnes forskjellige dialekter i norsk tegnspråk. Må få spredd dette til så mange som mulig, for det spørsmålet er jeg drittlei av... (Er tolk for døve, døvblinde og døvblitte)

Skrevet

At Norges største ærfugl er stokkanda og at den minste ugla her til lands er perleugle (lenge leve Geni-spillet, dette husker jeg jeg pugget i 6.klasse).

Skrevet

At man har under 2% sjanse til å bli frisk av bukspyttkjertelkreft.

Skrevet

21:50: Jo, ifølge Norsk lov skal de observeres etter at de er død, så de blir ikke kjørt på kjøla før etter en viss tid (husker ikke helt om det er fire timer). Der hvor jeg jobber ligger alle mye lenger enn det da.

Hilsen sykepleier-

Skrevet

Det med tegnspråk trodde jeg alle visste :-)

Hva og hvor lenge studerte du for å bli tolk?

Skrevet

Og at skjelettet veier så og si det samme fra person til person, bare 1 kg eller 2 i variasjon. Så man kan ikke skylde på tung beinbygning hvis man veier mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...