Mamsen med 2 gutter! Skrevet 8. november 2009 #126 Skrevet 8. november 2009 At verdens høyeste fjell faktisk er Hawaii, når du tar vekk havet
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #127 Skrevet 8. november 2009 At Otto blir ottO baklengs. Muahaha!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #128 Skrevet 8. november 2009 Her avsløres det mye uvitenhet om hva som skjer med mennesker etter døden. Tror nok "begravelsesagenten" burde få seg et lite oppfriskningskurs eller hospitering på sykehus eller liknende.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #129 Skrevet 9. november 2009 At infulensa IKKE smitter ved f.eks. oralsex.
Gjest Antarctica Skrevet 9. november 2009 #130 Skrevet 9. november 2009 Andre Bjerke har prøvd, i alle fal og skrevet flg dikt: Det var med blandede føl'ser vi satt og spiste pølser. (Pølelser...?)
Gjest Antarctica Skrevet 9. november 2009 #131 Skrevet 9. november 2009 Jeg veit merkelig nok at nederlandsk er et mye eldre språk enn tysk, og ikke, som mange tror, en "blanding" av engelsk, tysk og skandinaviske språk.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #132 Skrevet 9. november 2009 De første barna som døde av HIV i Norge, døde ikke av selve viruset, men av mangel på mennesklig kontakt.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #133 Skrevet 9. november 2009 Jeg vet, i motsetning til mange her, at det heter inFLUensa, og ikke inFULensa...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #134 Skrevet 9. november 2009 Haha, jeg vet og det, gikk litt fort i svingen der, ja...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #135 Skrevet 9. november 2009 Er utrolig mange som skriver, og sier, infulensa da...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #136 Skrevet 9. november 2009 Ja, jeg har og lagt merke til det, og jeg synes det er latterlig! Så klarer jeg å gjøre det samme selv, haha Infulensa, du liksom...Herregud...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #137 Skrevet 9. november 2009 At verdens lengste fjellkjede ligger i havet.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #138 Skrevet 9. november 2009 Du får skylde på at det er sent;) Innful betyr vel på enkelte dialekter at man er stygg innvendig, altså en mindre ålreit person, så kanskje det også er smittsomt? Hehe, tror jeg begynner å bli litt overtrøtt jeg;)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #139 Skrevet 9. november 2009 I Albania rister du på hodet for å indikere at du er enig. Kontorpulten din har 400 ganger mer bakterier enn et vanlig toalett. Dyret som dreper mest mennesker, er myggen. Esso betyr "bil med motorstopp" på japansk. Et gjennomsnittsmenneske er 1 cm kortere om kvelden enn om morgenen. Grunnen til det er at ryggraden presses sammen i løpet av dagen. Hvis du fiser i et sett for 6 år og 9 mnd, vil du ha laget nok gass til å lage samme energien som en atombombe. Bandmedlemmet i Rolling Stones, Bill Wyman giftet seg i 1988 med den 19 årige modellen Mandy Smith. Samtidig var hans sønn forlovet med Mandy Smiths mor. Hvis hans sønn hadde giftet seg med Mandys mor, hadde faktisk Wyman vært sin kones stebestefar. Jack Nicholson fikk seg en skikkelig overraskelse da han var 37 år. Da fant han ut at June, kvinnen han trodde var hans søster, egentlig var hans mor. Og dermed ble det også avslørt at Ethel, som han trodde var hans mor, egentlig var hans bestemor. Fargen som brukes mest til fargelegging i verden, er blå. Et papirark kan ikke brettes mer enn 7 ganger, uansett hvor stort eller tynt det er.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #140 Skrevet 9. november 2009 Lurer veldig på den etymologien til ordet "skål", altså. "Hedensk"? Altså norrønt? Jeg har en del kunnskaper om norrønt, og kan ikke helt se hvordan det kan henge sammen. Mener du at det kommer av ordet "skalle"? Jeg mener at det rett og slett betyr skål, som i liten bolle. Før i tiden drakk man av skåler, ikke glass. Blir omtrent det samme som å be noen om å heve glasset.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #141 Skrevet 9. november 2009 Da spytter du forgjeves siden Hitler ble fodt 20 APRIL...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #142 Skrevet 9. november 2009 Ser at en del skriver om ulike ord som er det samme baklengs som forlengs. Ville bare opplyse om at et slikt ord heter "palindrom". Det lengste norske palindromet er regninger. En kjent palindrom-setning er "Able was I 'ere I saw Elba". Visstnok uttalt av Napoleon som satt som fange på øya Elba, og dermed mente at han var "able" eller altså sterk/handlekraftig før han havnet på Elba. ('ere er kort for before).
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #143 Skrevet 9. november 2009 Jo, det er bullshit. Det er om tvillingene er en kukalv og en oksekalv at kukalven som oftest blir steril, ikke om det er to kukalver!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #144 Skrevet 9. november 2009 "Et papirark kan ikke brettes mer enn 7 ganger, uansett hvor stort eller tynt det er." -dette stemmer IKKE! De testet det ut på Mythbusters med et papir like stort som en fotballbane, og de brettet det 12 ganger! Så den myten er BUSTED
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #145 Skrevet 9. november 2009 ALDRI gi ASA(bla Globoid) preperater før men har tatt CT Caput. Om det er en hjerneblødning og ikke en propp, noe som er vanskelig å se uten CT, gjørman stor skade!!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #146 Skrevet 9. november 2009 "at gepard og leopard er to forskjellige dyr, og at det ikke er noe som heter geopard." Finnes det faktisk noen som ikke vet dette?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #147 Skrevet 9. november 2009 Det er ikke uvanelig at man ligger flere timer på avdelingen på sykehus. Er ofte borti det.man venter på familie og noen har spesielle ritualer.Bare så du vet det!!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #148 Skrevet 9. november 2009 Volvo er latin og betyr: Jeg ruller.
@LilleMy@venter nr3 Skrevet 9. november 2009 #149 Skrevet 9. november 2009 at onomatepoetikon betyr lydhermende ord, eksempel "Plask", "bang" ,og ofte blir brukt i tegneserier og barnebøker
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #150 Skrevet 9. november 2009 At kun smør var lov å selge i avlange enheter, fram til seint 70-tall/tidlig 80-tall, mener jeg. Margarin i enhver form var kvadratisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå