Gjest Skrevet 8. november 2009 #26 Skrevet 8. november 2009 Men at det er eggcellen som bestemmer hvilken sædcelle som slipper inn, så egentlig er det kvinnen som "bestemmer" likevel ;-)
Candy girrrl Skrevet 8. november 2009 #27 Skrevet 8. november 2009 Grunnen til at kyskhet og forbud mot å gifte seg blant katolske prester ble innført hadde ingenting med dydighet å gjøre.. Men derimot at de enorme rikdommene prestene eide ikke skulle gå i arv. Vi mister 5 kg hud i året. Æsj.. Skift på sengen jenter! Vi bruker bare ett øye når vi ser. Robbie Williams er homo.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 8. november 2009 #28 Skrevet 8. november 2009 når frosken spry kaster den opp hele magesekken og graver ut innholdet med hendene for så å svelge den igjen:)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #29 Skrevet 8. november 2009 At Hitler faktisk HATET alle former for jakt, spesiellt den engelske revejakten. Den var grusom for reven, syntes han...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #30 Skrevet 8. november 2009 "Vi bruker bare ett øye når vi ser." Hva mener du? Folk som har syn på bare ett øye, har ikke dybdesyn.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #31 Skrevet 8. november 2009 Du kan ikke akkurat påstå at du vet hvor langt et sekund er om det du sier her er det du "vet", for det stemmer jo ikke . En tidsangivelse kan ikke være "like lang" som et antall atomer... Det riktige er at varigheten av 9 192 631 770 perioder av STRÅLINGEN som svarer til overgangen mellom de to hyperfine nivåene av grunntilstanden til cesium-133 atomet ved null kelvin er ett sekund...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #32 Skrevet 8. november 2009 Ja, Hitler var vist både vegetarianer, avholds og dyreverner.....Han ville aldri høre om "den endelige løsning", vhordan den pågikk i praksis ihvertfall...Det man ikke vet har man ikke vondt av.... Ellers så stemmer det med kukalvene, og jeg vet at mariahøna kan ha orgasme som varer i 2 timer...Hva tenkte man når MARIHØNA av alle arter fikk den egenskapen???? Enda godt det ikke var menneskeMENN og bare menn, kanskje:o)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #33 Skrevet 8. november 2009 Det med tvillingkukalver er rett og slett bullshit. Hilsen bonde...
Gjest Skrevet 8. november 2009 #34 Skrevet 8. november 2009 Alva: Hvor har du det fra at eggcellen bestemmer hvilken sædcelle som slipper inn? Det har aldri jeg hørt..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #35 Skrevet 8. november 2009 Selvfølgelig ser vi med begge øynene. Robbie er bifil...
tante grusom master of law Skrevet 8. november 2009 #36 Skrevet 8. november 2009 HI: Prosit betyr ikke det. Prosit er et latinskt uttrykk som betyr " må det gagne" kommer av det latinske verbet proesse= å gagne.
Sånn kan det gå Skrevet 8. november 2009 #37 Skrevet 8. november 2009 Det med kukalvtvillinger stemmer ikke. Er det derimot tvillingene en kukalv og en oksekalv så er kukalven steril i 9 av 10 tilfeller. Grunnen er at tvillingfostre hos storfe har felles blodomløp i fosterhinnene. Dermed får kukalvfosteret for mye mannlig kjønnshormon (testosteron) og blir hindret i normal utvikling av sine hunnlige kjønnsorganer.
Gjest Skrevet 8. november 2009 #38 Skrevet 8. november 2009 Akkurat nå står det fast, men lurer på om det var noe av Gro Nylander (?). At man alltid hadde trodd at det var den sædcellen som kom først som slapp inn, men at de nå viste seg at eggcellen selv "inviterer" inn en av frierne. Ang ku-kalvene, da har jeg nok misforstått litt når venninnen min forklarte. Stemmer vel det at det var oksekavl og kukalv de hadde fått, ikke to kukalver når jeg tenker meg om. Nå fikk jeg jo forklaring på hvorfor det er slik også, så takk Oktaviaster ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #39 Skrevet 8. november 2009 at en på det norske landslaget i fotball er homofil
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #40 Skrevet 8. november 2009 At når en er i en rundkjøring med to felt, så er det den som skifter felt som har vikeplikt (som ved alle andre feltskifte hvor det er flere felt)...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #42 Skrevet 8. november 2009 Min mann er sauebonde, og han sier at dette med jurbetennelse ikke stemmer, men melkefeber derimot...det kan de dø av på under en time
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #43 Skrevet 8. november 2009 20:22: Du igjen? Du gir deg ikke på den der altså? Det er nå en fantastisk tupe det da, som har endret litt lengde og fått noen grå hår imellom (google navnet hans og se på bilder av han). Når vi snakker om politikere: Kjell Magne Bondevik er konebanker, veldig synd at det ikke har kommet ut i det offentlige, ikke tilhenger av at slikt skal holdes skjult...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #44 Skrevet 8. november 2009 At det tar 8 minutter før lyset på sola når jorda.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #45 Skrevet 8. november 2009 Det er ikke bullshit... Hilsen ny bonde!
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 8. november 2009 #46 Skrevet 8. november 2009 ÆÆsj!! Glad jeg ikke er en frosk!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #47 Skrevet 8. november 2009 At du kan redde liv ved å bære en GLOBOID i lommeboka di. Hvis en person får infarkt og det står om liv, så kan globoiden gi den personen de livsnødvendige minuttene som behøves for å komme tidsnok til sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #48 Skrevet 8. november 2009 Kukalv??? Avkom av en ku som er hunkjønn heter kvige helt til det selv føder en kalv, først da heter det ei ku! Ergo er det ingenting som heter kukalv!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #49 Skrevet 8. november 2009 De som har normalt syn bruker begge øynene når vi ser. Finn en liten ting litt unna du ser når du har begge øynene åpne og så lukker du det ene øyet og da vil du legge merke til at du ser det dårligere, det er fordi når øynene samarbeider om å se, så ser vi skarpere enn med et øye alene. Det med at man kun har dybdesyn med to øyne er også riktig. Prøv å lukke det ene øyet og plukk opp en ting på bordet litt foran deg, sannsynligheten for at du bommer er stor. De som skjeler, derimot, ser ofte bare på et øye av gangen (pluss noen andre med andre synsfeil på et øye). Hilsen optikeren
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #50 Skrevet 8. november 2009 Okei!! Det JEG vet om ordet prosit, er at det betyr "Velkommen tilbake til livet" fordi hjertet stopper et lite brøkdel av et sekund akkurat når man nyser! Hitler ble født 20 oktober og hver 20 oktober spytter jeg på bakken. Jeg var 4460 gram da jeg ble født. Samboeren skal til Skottland i morgen. At ordet dys i forskjellige sammenheng betyr smerte, vansker, mangel. Jeg har et ekstremt dysmatur barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå