123mm123 Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Sliter med blanda følelser i dag. Stor glede over at testen i går viste "gravid igjen", livredd for å miste IGJEN. Hadde en SA august 2008 i uke 11. Ble fulgt bedre opp i neste sv.skap. Liv på UL uke 11, mistet likevel i sommer, i juli da uke 19. Har vært en tøff tid etter det, og nå er jeg altså igang igjen. Gruer masse for de neste ukene. Har vært kvalm hvert eneste sv.skap, med mange plager, i tillegg kommer den fæle redselen for å miste. MEN jeg er utrolig heldig fordi jeg har en nydelig frisk gutt på 4 år, men ønsker likevel et barn til.
Zeke Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Hei kondolerer så mye, jeg skjønner hvordan du har det, har mista 3 ganger, uke,13 (aug 2003) 11 uker i feb. i år oh nå i aug ni uker. (har to barn på 5 og 7 år så veit jeg kan få det til.) Oger nå gravid igjen, kan ikke tro det men fikk posetiv test hjemme og hos legen så håper og tror det stemmer Men som deg er jeg livredd for at dette skal gå galt igjen, har søkt om tidlig UL, så håper jeg får det snart, er vel 4,5 uker påvei ca. Jeg kommer ikke til å slappe av selv før jeg har født denne lille om 8 mnd. Var jeg deg så reis til legen å få ekstra oppfølging,det vil jeg vel tru at du har krav på siden du mista så seint, Prøv å tenk posetivt og nytt svangerskapet men jeg skjønner at det ikke er lett,dere har jo klart det før så det skal nok gå bra denne gangen skal du se. Veit de hvorfor den lille døde? Veit ikke om det hjalp så mye men du er ikke aleine her inne så håper det hjalp litt iallefal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå