Fioli Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Jeg testa igjenn i dag (en uke til forventet mens) den var negativ. Jeg er lei meg og skuffa. Kan jo fortsatt være håp, men jeg syns jeg har så mange symptomer, sulten, trøtt, ømme og større pupper, murringer. Nå er jeg redd jeg bare innbilder meg alt sammen! Vil så gjerne være gravid...
Stolt alenemor til tre små Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Hvis det er en uke igjen til ikm, så er det ikke sikkert egget har festet seg en gang.. Jeg vet det er vanskelig, men prøv å ikke teste mer før du er mye nærmere ikm.. Man blir jo bare veldig skuffa av å få negative tester, og da er det best å holde seg til man er nærmere ikm..
LillePersille88 ? Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Må si meg enig med Kine-lille Prøv å vent så lenge du kan:) Er jo ikke så lett når man føler man har symptomer da men.. Egget har som sagt kanskje ikke festet seg engang enda, og da blir det ikke utslag på test. Jeg har IKM i uke 47, og har så lyst til å teste nå!! Men jeg vet at dersom det skulle vært noe på gang, så blir testen negativ uansett når det er så langt unna ikm. Håper spiren sitter til deg da, og at du får positiv test om en ukes tid!!
Fioli Skrevet 8. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2009 Takk:) Bare det som var litt rart, er at jeg så på testen litt seinere på dagen bare for å være sikker, og da så jeg en svak svak strek der. Måtte ut i dagslys for å forsikre meg om at det ikke var innbilning, men den var der. Jeg var litt rask med å legge den bort når jeg testa i dag tidlig, veit ikke om jeg venta 5 min slik det sto. Fikk nytt håp jeg nå, gruer og gleder meg til å teste på nytt om en uke, skal prøve å vente denne gangen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå