Gå til innhold

ser stjerner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har opplevd flere ganger i det siste at det flimrer for øynene mine, ser stjerner på en måte.. hva kan det komme av ? , flere som har opplevd der ? litt ekkelt egentlig men går over etter noen minutter..er 8+5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Kommer det når du reiser deg(og gjerne litt fort?) Da er det det sannsynligvis lavtblodtrykk, jeg er 9+3 og har hatt det i noen uker.Opplevde det i de 2 andre svangerskapene mine også,og da hadde jeg veldig lavt blodtrykk hele tiden.Ikke farlig, men enig ganske ekkelt....eneste å gjøre med det er å prøve å huske å ikke reise seg så fort;-)

Skrevet

Du trenger ikke nødvendigvis å ha lavt blodtrykk for dette, men når man reiser seg opp (gjerne fort) så blir det ett trykk fall i blodtrykket. Dette gjør at man ser stjerner. Vær gjerne obs på dette, og bruk ett par ekstra sekund på å reise deg opp.

Du skal vel snart på svangerskapskontroll. Da sjekket vel blodtrykket da?

Kanskje du trenger mer jern/salt/væske i kosten din. Det øker ihvertfall blodtrykket.

Skrevet

hmm, er egentlig ikke bare når jeg reiser meg jeg ser stjerner. Kan plutselig komme når jeg sitter i sofaen også. Mulig det har noe med at det er lenge siden jeg har spist, vet ikke... spiser definitivt ikke sunt om dagen for jeg er så kvalm.. skal på kontroll i morgen, får sjekke da.

Skrevet

bare du får i deg nok drikke..pass på å drikk ofte:)

lykke til imorgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...