<BabyMaby> Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 i morgen skal jeg på UL, og vil da være etter min beregning akkurat 11 uker? Men skal jo ha med meg kjæresten,så håper på at de kan ta utvendig UL, føler meg ikke akkurat veldig lekker halvnaken i den gyn-stolen! Noen andre som har erfaring? Også lurte jeg på generelle tips ang UL. ar hørt at man burde ha litt full blære? Fordi væska ledet bra,men var dumt og ha mye luft i magen,da kunne det bli dårlig bilder,fordi luft ødela signalene eller noe... andre som veit? takk takk!
Lykkelige pija Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Da jeg var til ul i uke 14 så var det innvendig og utvendig ul.
på tide å prøve? Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 mener jeg tok bare innvendig i uke 10-11 sist. men ikke i godstolen altså. lå på banken bare. ikke no guffent.
Maiblomst2010 Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Jeg hadde UL i uke 11, og da var den utvendig. Ingenting spes du må tenke på, det blir ganske gode bilder uansett Lykke til!
123mm123 Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Jeg har vært 2 ganger på UL i uke 11, begge innvendig i stolen.
<BabyMaby> Skrevet 9. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2009 uff,da er det bare hipp som happ om det er innvendig eller utvendig da! Gruer meg enda mer nå.... skal be ho om og prøve utvendig først, og hvis ikke det går,så får vi heller ta innvendig da. ho må vel gå med på det hvis jeg spør om det?? =( Ikke nok med at jeg gruer meg til og se om det er noe levende der inne,men må grue meg til og dele det mest pinlige jeg veit om med kjæresten og. han har jo sett alt før,er ikke det,men er bare så fæl situasjon. halvveis naken, og opp i en stol med rumpa i været og lyskaster midt opp i ho-ho!
Erle79 Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Jeg tipper at det blir innvendig UL, man får best bilder med det så tidlig i svangerskapet. Jeg går til UL-kontroll hver uke, og jeg har blitt så vant til å hoppe opp i stolen at det ikke spiller noen rolle lenger. Det viktigste er å se at hjertet banker på skjermen! Dessuten, kjæresten din står bak deg ved hodeenden og ser ingenting av det som foregår. Det går så bra så. Og at han ser deg ta innvendig UL nå blir ingenting i forhold til hva han får se når babyen kommer til verden om et halvt års tid!
<BabyMaby> Skrevet 9. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2009 Enig i det. Men det blir en helt annen situasjon og setting. Nå ser jeg jo ikke gravid ut engang,det blir som og ha han med til gynekologen for vanlig sjekk. Jeg er kanskje mer sjenert av meg enn andre damer her,men føler virkelig på det. Skulle helst bedt han om og gå ut,men vil jo ikke at han ikke skal få det med seg heller. Æsj! Jeg skal be ho prøve utvendig først! ho får bare gjøre som jeg vil,koster jaggu meg skjorta,så da bør jeg få velge selv!!
vi har verdens fineste gull Skrevet 9. november 2009 #9 Skrevet 9. november 2009 Var på UL 11+1, det var innvendig ,i stolen. Spurte mannen min etterpå om han syntes det var rart. Han svarte at han hadde hatt viktigere saker å se på en meg ligge der å skreve, så han hadde ikke tenkt noe over det, hihi. Søt vet du;)
ck76 - ny baby i 2010 :) Skrevet 9. november 2009 #10 Skrevet 9. november 2009 Min første tanke er hvordan skal det gå under fødselen hvis du synes dette er ille? Jeg hadde også innvendig Ul i uke 12, det ble best resultat da. Mannen min synes det var litt rart til å begynne med, men han satt slik at han kun så skjermen. Går sikkert fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå