Stolt alenemor til tre små Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Nå har jeg tatt en ny test, og tatt bilde av den.. Den øverste testen er fra fredag (og streken har ikke forandret seg), og den nederste er fra i dag.. Ser dere noen forskjell? http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/563613/offset/1
*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 ja helt klart mer posetiv i dag:))
Stolt alenemor til tre små Skrevet 8. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2009 Det var det jeg syntes også!
Musemor med tre søte små Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Den er positiv. Gratulerer med spiren og lykke til i svangerskapet
-68mamma Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Åja - stor forskjell !!! Ingen tvil lenger på den nederste - grattis med spire !!
Stolt alenemor til tre små Skrevet 8. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2009 Ahh, nå ble jeg glad! Det er ikke bare jeg som ser syner.. En liten jubel.. Men jeg vil ikke over på 1.tri... Vil ha med dere..
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 8. november 2009 #7 Skrevet 8. november 2009 Åååh, se der ja Hihi!! Grattis med sterkere strek, snuppa!! :D:D:D
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 8. november 2009 #8 Skrevet 8. november 2009 ååååå!! Sinnsykt forskjell!! Vent to dager til å ta enda en så er den sikkert enda mer positiv :) Gratulerer masse!!! Lykke til i svangerskapet! :)
Gjest Skrevet 8. november 2009 #9 Skrevet 8. november 2009 På tide å brenne av en digital, og få d i herlig klartekst "GRAVID" ) Gratulerer så masse !! Håper d smitter.... )
Stolt alenemor til tre små Skrevet 8. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 8. november 2009 Tenkte jeg skulle prøve å holde meg til å ta en på tirsdag, eller onsdag.. Drømme: Har du testet igjen? Jeg vil ha med meg deg over på 1.tri, om jeg ikke får med alle!
Lille diamant Skrevet 8. november 2009 #11 Skrevet 8. november 2009 Ingen tvil der nei Gratulerer så mye!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 8. november 2009 #12 Skrevet 8. november 2009 Har ikkje det gitt.. Men...kanskje eg må prøve igjen..hehe. Får se om eg får overtalt gubben til å kjøpe flere tester!! Haha!! Flaut vettu
Stolt alenemor til tre små Skrevet 8. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 8. november 2009 Neida, ikke flaut.. Hadde du bodd i nærheten, så skulle du fått test av meg.. Jeg er skikkelig spent jeg..
Stolt alenemor til tre små Skrevet 8. november 2009 Forfatter #14 Skrevet 8. november 2009 Tenkte jeg kanskje skulle reise på apoteket i morra og kjøpe en digital..
Gjest Skrevet 8. november 2009 #15 Skrevet 8. november 2009 Ser tydelig forskjell fra fredag. På den siste testen er streken mye sterkere. Gratulere så mye!!!!!!!Hurra for deg;)) Ønsker deg lykke til videre
J -76 Skrevet 8. november 2009 #17 Skrevet 8. november 2009 Så gøy! Nå ser jeg streken tydelig: Gratulerer :-)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 8. november 2009 #18 Skrevet 8. november 2009 weeeeeeeeeeeeeee:))))))))))))))))))))))))))))))))) Gratuleeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrr!!!!!!!!! Så klar du er supergravid!!!! Ser begge strekene heeeeelt tydelig og dagens test er jo soleklart positivt!!!!!
Stolt alenemor til tre små Skrevet 8. november 2009 Forfatter #19 Skrevet 8. november 2009 Hihi, du kan virkelig å juble du.. Ble skikkelig glad nå gitt.. Varmet godt!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 9. november 2009 #20 Skrevet 9. november 2009 ))))) Ja jeg blir så glad når noen endelig er gravide ehr inne jeg vettu! Ser du har fått endret nicket ditt også, og det var jammen på tide!!!! Kos deg masse i svangerskapet! Klem
Stolt alenemor til tre små Skrevet 9. november 2009 Forfatter #21 Skrevet 9. november 2009 Ja, tenkte det var greit å endre nick.. Det er litt bitter-sweet følelse egentlig, for jeg vil jo så veldig gjerne at alle sammen skal være med over til 1 .tri, for jeg vil ikke over alene, og jeg syns at alle her er så ålreite at de fortjener det! Kan jeg fortsatt være her?
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 9. november 2009 #22 Skrevet 9. november 2009 Klart du kan! Jeg valgte sist gang å bare bli her inne jeg også. Droppet 1. tri jeg, men så kom jeg ikke så langt den gangen da.... 4+3 bare. Men neste gang kommer jeg til å være her inne til jeg tilhører 2.tri for det er så innmari koselig her inne og så etter å ha mistet 3 ganger tør jeg rett og slett ikke å gå til 1. tri.....
Stolt alenemor til tre små Skrevet 9. november 2009 Forfatter #23 Skrevet 9. november 2009 Jeg har mistet to ganer, så man blir jo litt skremt.. Jeg klarer ikke la være å tenke "håper den sitter og jeg ikke mister igjen", hver eneste dag..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 9. november 2009 #24 Skrevet 9. november 2009 Så gøy Kine-lille!! Gratulerer så masse. Et godt tegn når testene blir sterkere. Masse lykke til. Denne gangen går d nok bra. Stooor klem.
Stolt alenemor til tre små Skrevet 9. november 2009 Forfatter #25 Skrevet 9. november 2009 Jeg håper virkelig den sitter denne gangen.. Jeg tok en ny test i dag,og den ble enda litt sterkere enn gårsdagen.. Ligger her på tråden "Måtte ta en test til jeg, vettu" eller noe i den duren.. Hvordan er det med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå