Gå til innhold

Nytt bilde! :) Ny test!

Stolt alenemor til tre små

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja helt klart mer posetiv i dag:))

Skrevet

Det var det jeg syntes også! :)

Skrevet

Den er positiv. Gratulerer med spiren og lykke til i svangerskapet

Skrevet

Åja - stor forskjell !!!

Ingen tvil lenger på den nederste - grattis med spire !!

Skrevet

Ahh, nå ble jeg glad! :) Det er ikke bare jeg som ser syner.. :) En liten jubel.. :) Men jeg vil ikke over på 1.tri... :( Vil ha med dere.. :)

Skrevet

Åååh, se der ja :D Hihi!! Grattis med sterkere strek, snuppa!! :D:D:D:D

Skrevet

ååååå!! Sinnsykt forskjell!!

Vent to dager til å ta enda en så er den sikkert enda mer positiv :):) Gratulerer masse!!!

Lykke til i svangerskapet! :):)

Skrevet

På tide å brenne av en digital, og få d i herlig klartekst "GRAVID" ;))

Gratulerer så masse !! Håper d smitter.... ;))

Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve å holde meg til å ta en på tirsdag, eller onsdag.. :)

Drømme: Har du testet igjen? Jeg vil ha med meg deg over på 1.tri, om jeg ikke får med alle! ;)

Skrevet

Ingen tvil der nei :)

Gratulerer så mye!!

Skrevet

Har ikkje det gitt.. Men...kanskje eg må prøve igjen..hehe. Får se om eg får overtalt gubben til å kjøpe flere tester!! Haha!! Flaut vettu :P

Skrevet

Neida, ikke flaut.. ;) Hadde du bodd i nærheten, så skulle du fått test av meg.. :) Jeg er skikkelig spent jeg.. :)

Skrevet

Tenkte jeg kanskje skulle reise på apoteket i morra og kjøpe en digital.. :)

Skrevet

Ser tydelig forskjell fra fredag. På den siste testen er streken mye sterkere.

Gratulere så mye!!!!!!!Hurra for deg;))

Ønsker deg lykke til videre

Skrevet

Jippi!! :)

Skrevet

Så gøy! Nå ser jeg streken tydelig: Gratulerer :-)

Skrevet

weeeeeeeeeeeeeee:)))))))))))))))))))))))))))))))))

Gratuleeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrr!!!!!!!!!

Så klar du er supergravid!!!! Ser begge strekene heeeeelt tydelig og dagens test er jo soleklart positivt!!!!!

Skrevet

Hihi, du kan virkelig å juble du.. :) Ble skikkelig glad nå gitt.. :D Varmet godt!

Skrevet

:)))))) Ja jeg blir så glad når noen endelig er gravide ehr inne jeg vettu! Ser du har fått endret nicket ditt også, og det var jammen på tide!!!!

Kos deg masse i svangerskapet!

Klem

Skrevet

Ja, tenkte det var greit å endre nick.. :)

Det er litt bitter-sweet følelse egentlig, for jeg vil jo så veldig gjerne at alle sammen skal være med over til 1 .tri, for jeg vil ikke over alene, og jeg syns at alle her er så ålreite at de fortjener det! ;)

Kan jeg fortsatt være her? :)

Skrevet

Klart du kan!

Jeg valgte sist gang å bare bli her inne jeg også. Droppet 1. tri jeg, men så kom jeg ikke så langt den gangen da.... 4+3 bare. Men neste gang kommer jeg til å være her inne til jeg tilhører 2.tri for det er så innmari koselig her inne og så etter å ha mistet 3 ganger tør jeg rett og slett ikke å gå til 1. tri.....

Skrevet

Jeg har mistet to ganer, så man blir jo litt skremt.. :( Jeg klarer ikke la være å tenke "håper den sitter og jeg ikke mister igjen", hver eneste dag..

Skrevet

Så gøy Kine-lille!! Gratulerer så masse. Et godt tegn når testene blir sterkere. Masse lykke til. Denne gangen går d nok bra. Stooor klem.

Skrevet

Jeg håper virkelig den sitter denne gangen.. :) Jeg tok en ny test i dag,og den ble enda litt sterkere enn gårsdagen.. Ligger her på tråden "Måtte ta en test til jeg, vettu" eller noe i den duren.. :P

Hvordan er det med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...