*Jej* Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Vil du være så snill å spå meg? Jeg lurer på om du kan om jeg blir gravid snart? Evt. når og kjønn? Hvis du ser noe annet, må du gjerne skrive det også?! Setter stor pris på om du tar deg tid til å se på meg. På forhånd tusen takk:) Jeg er født 040985
stratosen_er mamma_ Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 heisann først så må jeg bare si at jeg blir veldig stressa av å se på deg...og veldig rastløs på en måte...føler du alt i livet ditt dreier seg om graviditet, barn, barnevogner osv..Ro deg ned lille venn;) alt til sin tid... Når du har roa deg litt og fått slappa av litt så sitter spiren MYE lettere også...D avhenger av litt når du klarer dette men jeg ser gode muligheter i jan og i mars... Får desverre ikke opp så mye annet på deg, siden du er så veldig fokusert på baby om dagen;) hehe klem til deg og god helg...
*Jej* Skrevet 15. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2009 Hei igjen! Takk for at du tok deg tid til å se på meg! Jeg må si du traff spikern på hodet der gitt. Jeg mistet i en MA for andre gang nå i sept. og har etter det vært helt sånn.. går å tenker graviditet heletiden! Det dukker opp venninne etter venninne som er gravid, (jeg er selfølgelig veldig glad på deres vegne) men jeg kjenner det stresser meg en hel del. Jeg føler meg som verdens mest utakknemmlige dritt-unge, for jeg har en nydelig sønn på snart 15 mnd, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å nyte tiden sammen med han! Så lenge det bare er oss. Vi ønsker oss to tette, så jeg har også dette hengende over meg kjenner jeg! Du har ikke noe tips om hvordan jeg får dette ut av hodet en stund? Jeg har prøvd lenge nå, men klarer det ikke. Uansett, tusen takk igjen! God helg og klem til deg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå