Håper en liten i 2010 Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Denne pp har jeg hatt mange symptomer untatt øme bryster. Er det noen som har vært gravid før og ikke fått øme bryster før litt lenger ut i svangerskapet? Jeg føler liksom øme bryster er noe av de første man får. Så med en gang jeg merker at jeg ikke har det så føler jeg at alt håpet er ute.
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Vet du, jeg kan ikke huske å ha hatt ømme bryster i det hele tatt under noen av svangerskapene mine. Mitt første symptom var den overveldende trettheten som gjorde at jeg sovna på jobb. Så kvalmen. Så bekkenløsningen. Og at livmora liksom var "hoven."
Håper en liten i 2010 Skrevet 7. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2009 Tusen takk for svar. Jeg har liksom følt at det er et tegn som alle får ganske så tidlig.Nå ble jeg gla. Da er det forsatt mulighet:) Denne pp har jeg hadde masse stikkinger i magen, trøtt, kvalmen men ikke spydd. Og her enn dagen hadde jeg litt blod i trusen men det va jammen meg ikke mye. Har enn jente på 3 år men det er jammen meg ikke mye jeg husker fra den gang:) Tusen takk igjen for svar og hjelp:)
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Ikke noe å takke for, sriver det bare som jeg husker det. Men er seks år siden sist, så jeg kan huske feil .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå