Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser ut som mannen har fått sineinfluensa. Noen familier som har hatt influensa og gjort noen spesielle tiltak i forhold til de små? Vurdere om mannen skal sove på eget rom event. flytte hjem til mor og far for noen dager. Bollelull er 5.5mnd, full ammes, jeg er vaksinert for 3 dager siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har heldigvis berget ennå, men en familie i barselgruppa har fått svineriet i hus. Det er de voksne som er syke, og de bruker munnbind når de steller de små (tvillinger).

Hvis svineriet kommer hit vil jeg prøve å isolere den som blir syk i størst mulig grad, samt starte med Tamiflu til de som kan det. Hvis du har mulighet til å flytte hjem til foreldrene dine i noen dager med babyen synes jeg dette virker fornuftig. Mulig mange synes det er hysterisk, men jeg tenker "bedre føre var enn etter snar". Jeg ville ha startet med Tamiflu også - siden det bare er tre dager siden du ble vaksinert. Pappaen har startet med Tamiflu? Den begrenser virusspredningen. Jeg ville prøvd å begrense kontakten mellom han som er syk og babyen. Hvis han må stelle/holde babyen hadde jeg gått for munnbind og håndsprit.

God bedring til mannen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...