Gå til innhold

Har desværre ikke trua :(

Anbefalte innlegg

Vi har hatt siste forsøk ved UNN (Tromsø).

Det resulterte i bare 3 egg ut, og 1 som overlevde. Da jeg spurte bioingenøren om kvalitet svarte hun at det var 7 delt på dag 3,5, men at det hadde en del framenter... Dette tolket jeg til at ikke var positivt. Da jeg spurte om de ikke vurdere å avbryte, slik at jeg kunne ha forsøket tilgode, svarte hun at egget var for bra til å kastes... Jeg ble rett og slett skuffet. Vi har dårlig kvalitet på matchen, jeg og min mann så jeg tenker at vist egget ikke er perfekt, så dør det allikavel ned.

Så for å si det rett ut, så har jeg en dårlig rugeperiode, har ingen tru på at dette skal gå bra.. Er på rugedag 2 og har masse stikkinger i mage/rygg... så regner med livmora jobber fortvilt for å kvitte seg med det, fordi jeg aldri har hatt det slik ved de andre rugingene mine...

Huff, dette ble bare surking/klaging... Men måtte bare få det ut!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140943500-har-desv%C3%A6rre-ikke-trua/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viktig å få ut de vonde følelsene og...

Du må jo ikke gi opp enda...jeg ble gravid en gang på et todelt egg...tenkte som deg at ja ja...det var det....men det festet seg det...

Så et babyegg trenger vel ikke være 100% tror jeg da...de setter ikke egg inn de ikke har trua på...det sa legen til meg. De "er jo proffe og vil pasienten det beste" sa han...de avbryter hvis de ikke tror på egget.

Så slapp av...husk tankens kraft!

Lykke til!

jeg stiller meg litt tvilende til at de alltid avbryter dersom de ikke tror på egget. Jeg tenker at ivf er så ressurs og kostnadskrevende også for sykehuset at de helst ikke vil avbryte dersom egget ikke er optimalt....men kanskje jeg bare er negativ her.

Enig med Nurket. Tror ikke avdelinga hadde satt inn noe de absolutt ikke hadde tro på. De e da ute etter å få gode resultater å vise til. Uten resultater blir det ingen kunder og ingen penger.

Jeg e nesten like langt som deg, e på ruged. 4 i dag. Kjenner vel ikke så mye. E bare litt øm i magen enda etter uttak og trøtt hele tiden, men det kommer nok bare av crinone tror jeg. Dessuten fester jo ikke egget seg før rundt dag 5 heller. At livmora di jobber med å kvitte seg med egget tviler jeg sterkt på. :)

Men det e en tøff periode dette her. I det ene øyeblikket har jeg troen på at vi ska lykkes og det neste e jeg helt nervevrak og mener bestemt at dette e håpløst og at det e like greit å bare heller se fram mot neste forsøk...

Og som Nurket nevner, tankens kraft er enorm...du må aldri gi opp!

Masse lykke til! :)

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...