Gå til innhold

Noen som har fått tilbake mensen enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

???

Har ikke det jeg altså, men har kjent litt mens-murringer siste uka, som om det er rett før, men ingenting skjer...

Fullammer, så skal vel i teorien ikke få tilbake mensen riktig enda, men vet jo at noen får det likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også kjent noe murringer et par uker nå, men ingenting skjer. har begynt på minipillen, og trodde den kom til å komme da. men neida...

men men....skal ikke klage! deeeeilig å slippe!

Skrevet

Ja, tror det... Hadde en blødning etter ca 8 uker og tror det var mensen. Begynte på carazette i samme tid, så det kan jo ha vært noe med det. Etter det har jeg ikke sett snurten av noen blødning...

Forrige gang fikk jeg den ikke før jeg sluttet å amme ved 10mnd! Så av og til er det ikke bare fullammingen som holder den vekk..;o)

Skrevet

Fullammet i 5 uker, men måtte så gå gradvis mer og mer over til mme, og nå for 2 uker siden, fikk jeg faktisk mensen! Helt greit, har jo vært uten i litt over 1 år nå så =) Men vet jo ikke hvor regelmessig det kommer til å bli enda da, så vi får se hvordan dette fortsetter:) Har jo begynt å tenke på prevensjon også, så..

Følte også jeg kjente mensmurringer hele tiden før jeg fikk det, så gikk liksom bare å venta på det! :)

Skrevet

Fikk den etter 5 1/2 uke, slik er min flaks! Fullammer og hadde keisersnitt, så det skal liksom ikke skje, men joda.. :) Løste seg fint med innsetting av spiral, borte var den. :)

Skrevet

Ingen tegn her... er ikke savnet for å si det mildt!! ;o)

Skrevet

har hatt den 2ggr. enda jeg fullammer. med forrige fikk jeg også mensen tilbake etter 3mnd, fullammet da også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...