Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har bare erfaring med Nordica, som nå har byttet navn til Copenhagen Fertility Center. Hadde IVF der i januar. Det holdt med ett forsøk, resultatet er seks uker og har akkurat lagt seg for natta - så vi er selvsagt godt fornøyde. =)

Klinikken er profesjonell, effektiv - av og til litt for effektiv, man kan få følelsen av å måtte mase for å få svar på ting man lurer på, relativt greit priset og har neppe noe ventetid å snakke om.

Jeg har vært innom Fertilitetsklinikken IVF Lundstrøm( Ligger litt utenfor Køben-Ballerup). Ble sendt dit til scanning da jeg skulle på Stork og jeg ikke fant eggløsning. De var veldig hyggelige der. Har sendt mail til dem, og fått bra svar fra Lundstrøm. Er vel den eldste fertilitetsklinikken.

Det du bør være obs på hvis du skal benytte 3 pk IVF der, er at du bruker alle tre forsøkene hvis du blir gravid på første forsøk og kommer over 12 uker. På de andre klinikkene gjelder det ved et levendefødt barn. Ved 12 uker kan man jo enda miste. (Har ikke sett på siden deres på ei stund, så du kan jo sjekke om de har forandret det).

Hei!

Jeg har vært på Trianglen én gang, og skal snart ned igjen for fryseforsøk. Klinikken ligger i Hellerup - like utfor København og jeg kan absolutt anbefale stedet :) Menneskene som jobber der er herlige, atmosfæren er avslappet og komfortabel. Hadde kun én sykepleier og én lege jeg forholdt meg til under uttak, akupunktur før og etter innsett. Klinikken har også vært svært flinkt til å informere og holde kontakt per mail - noe som var utslagsgivende for meg når jeg skulle velge. Sendte et likelydende brev til de ulike klinikkene jeg sto mellom der jeg sa jeg vurderte å bruke dem som klinikk for IVf-behandling. Så så jeg på svarene jeg fikk og tok valget ut ifra det (+ fikk anbefalinger fra egen gynekolog).

Angående betaling så trengte jeg ikke betale før etter jeg hadde vært der - uten ekstrakostnader. Trengte heller ikke ta stilling til om jeg ville ha 3-pakk eller enkeltforsøk før jeg var kommet hjem. Jeg valgte enkeltforsøk...treger litt på det idag siden graviditeten endte med MA - men jeg har jo 2 egg til på frys...

Lykke til med ditt valg! Anbefaler deg å sende et brev til de 4 klinikkene du vurderer jeg...da blir det lettere for deg å se hvem du ønsker å forholde deg til. En forespørsel er jo ikke bindende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...