Gå til innhold

Noen som har erfaringer med planlagt ks på st olav?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke planlagt da men akutt-sectio, å helt ærlig så har jeg aldri fått dårligere behandling! Sønn min ble innlagt på intensive, fikk ikke sett han på over 1 døgn! i tillegg så løy dem for meg om hvorfor han var innlagt. For jeg var lagt inn 5 uker før han kom til verden pga gallesteinsanfall osv (laang historie) så gjennom hele dem 5 ukene har dem feil-medisinert meg å nekta å hjelpe meg for jeg plagdes så sinnsykt mot slutten, så da endelig fødselen starta så endte det sånn. Å dem visste det at om jeg hadde fått vite at det var dems feil at det ble sånn der og da, hadde dem blitt saksøkt på flekken, så dem tok en spansk en og løy om det! å jeg fikk først vite litt 8 uker etter vi kom hjem! Mulig det var et engangstilfelle, men jeg skal aldri i livet tilbake dit! Orkanger med nr 2. uten tvil! Håper på det bedre og ønsker edg lykke til med lille :-)

Har heller ikke hatt planlagt KS på St. Olav, men kjenner flere som har hatt det de siste fem årene og som ikke har hatt noe å utsette på oppholdet - tvert imot. Tror ikke du skal la deg skremme av "konspirasjonsteorier" ala den ovenfor her : )

St. Olav er de fremste i landet ift fertilitet, UL og fødsel, og du er i de aller, aller beste hender. Er svært takknemlig for at jeg får dit nå som det ser ut til at lillegutt må tas med keisersnitt.

• 1 måned senere...

Jeg har hatt et hastekeisersnitt på st.olavs og "fornøyd" med opplevelsen under og etter.

Har planlagt ks i januar på st.olavs, de utfører ikke på Orkanger lenger da det var en prøveperiode som de avsluttet i vår sa de.

Har ikke noen erfaring med planlagt enda, men føler meg trygg på at jeg er i de beste hender. Som de skriver her har de mye kompetanse på sykehuset.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...