Gå til innhold

Er det vanlig å gå uten truse??? Med kanskje bare en nylonstrømpebukse i disse dager??? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det hender at jeg gjør. Ser ikke noe i veien for det.. Vakser jo strømpebuksa etter at jeg har brukt den på lik linje som ei truse!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg går heller aldri uten truse, det hadde jeg ikke klart... Er ikke hygienen jeg tenker på da, altså

Skrevet

Nei, ørna mi må nok ha truse på.

Skrevet

Naken i en nylonstrømpis?? Usjogusj! Hverken fint eller hygienisk. Kan liksom ikke stappe et truseinnlegg i den om det skulle dryppe litt.. Nei, æsj!

Skrevet

Det store spørsmålet er vel h v o r f o r i all verden du skulle ha behov for å gå uten truse?!

Nei fysj og fysj

Skrevet

nei takk. håper ingen rundt meg gjør det heller, ekkelt :D

Skrevet

I svangerskapet går jeg stadigvekk uten truse, det er det eneste som holder sopp, kløe og svie unna.

Men når jeg ikke er gravid går jeg alltid med truse .

Skrevet

Jada, jeg GÅR i nylonstrømpebukse uten truse. Jeg sitter til og med i den

Skrevet

Det er absolutt ikke uhygienisk og gå uten truse.. jeg gjør det stadig vekk.. mer behagelig og gå uten, enn med.

Hvorfor i all verden er det ekkelt å gå uten truse, har mann ikke vaskemaskin kan jeg godt skjønne det. men vi lever i 2009 å vaskemaskin og dusj er fine ting å ha.

Skrevet

Med litt mye utflod til tider er det veldig greit å gå med truse, ser for meg at det er litt eklere med ei strømpebukse...

Stramme dongeribukser som gnager på ubehagelige steder er heller ikke noen behagelig opplevelse...

Går med truse stort sett bestandig, så lenge jeg har klær på meg... Er jeg hjemme og bare i morgenkåpe kan jeg godt gå naken under...

Skrevet

var ute i helga, og nå er det jo korte skjørt/kjoler som gjelder.. Og du kan tro det var mange som glemte av å bøye knærne, og som sto å vrængte ræv til allmen beskuelse.. Med og uten truse. Strømpebukse hadde de nå heldigvis.. men en utolig ekkel tanke at de satt overskrævs på en barkrakk uten truse..

Du store min tid, jeg begynner vist å bli gammel..

Skrevet

Det hender jeg går uten truse, med bare strømpebukse, for å unngå VPL (visible panty line)...

Skrevet

Æsj!

Det er tross alt avløpsåpningene vi dekker med truser.

Får ikke lyst å sitte på kaféstoler, offentlige benker, kinostoler, busseter osv., osv., når jeg tenker på det.

Skam dere, jenter! Griser er dere!!!

Æsj, Æsj, Æsj :(((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...