Lille Egg *3. IVF* Skrevet 7. november 2009 #1 Del Skrevet 7. november 2009 dessverre ikke fordi jeg er gravid eller gir opp Prosjekt baby, men fordi jeg har tatt en endelig avgjørelse om å forsøke IVF hos CFC. Det er bare et skjær i sjøen (les humper i livmora): Det må avklares om jeg må operere noen muskelknuter før jeg kan starte opp med IVF. Kanskje noen av dere vet mer om følgende: Kan en privatpraktiserende gynekolog henvise meg til sykehus for operasjon? Eller må jeg tilbake til fastlegen? Har en time på sykehuset for etterkontroll av knutene mine rett før jul, som jeg alltids kan vente på, men er UTÅLMODIG. Hvor lang ventetid er det på operasjon? og har noen av dere heldiggriser lyktes til tross for relative store muskelknuter? Ellers ønsker jeg å gratulerer alle dere kjekke damer her inne, som har blitt gravide i høst. Dere er en inspirasjonskilde for oss stakkars prøvere! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140942527-og-der-hadde-jeg-mitt-siste-bes%C3%B8k-hos-stork/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollyanna67 Skrevet 7. november 2009 #2 Del Skrevet 7. november 2009 Hei Lille Egg! Jeg har ikke hatt muskelknuter men polypper i livmoren (antar det blir mye av det samme). Jeg ble henvist til Ullevål av gynekolog på Volvat. I første omgang til videre undersøkelse (tok ca. 3 uker fra henvisning til jeg ble innkalt) men da de ikke greide å finne ut av noe mer ble det rett til operasjon. Det tok bare noen få uker (ca. 2 mnd etter gynekologbesøket) til jeg var inne til operasjon så det synes jeg var ganske raskt ekspedert:) Sikkert ikke dumt å prøve IVF dersom man er litt utålmodig:) Lykke til med å bli kvitt muskelknutene og med Prosjekt Baby. Måtte vi bli riktig mange som lykkes utover vinteren:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140942527-og-der-hadde-jeg-mitt-siste-bes%C3%B8k-hos-stork/#findComment-140942915 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå