bubchen Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 hei,jeg er 10 uker på vei og vi har prøvd en god stund,nå er forventningene og gleden stor men jeg hadde litt lyserød blod på papiret i morres 2-3 dråper ( litt vondt i magen,rar smerte..er den noe man kan gjøre så tidlig? er veldig redd for SA.. jeg har ett barn fra før og hadde også en SA tidligere... har ikke hatt noe blod utover dagen kanskje det kan gå bra allikevel,var på ultralyd i uke 7 alt så bra ut og hjertet slå er det noen som hadde lignende erfaringer???
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Jeg vet veldig godt hvordan du har det. Det er ikke godt å bekymre seg! Jeg hadde også sporblödninger ved forrige graviditet. Det startet med lyserödt, som du sier, og etterhvert ble det mer brunlig. Litt nesten hver dag i uke 6, 7 og 8. Var kjempenervös. Tok UL i uke 8, og fikk se hjertet slå. Samme dagen ga det seg :-) Og alt har gått fint¨med datteren min! Legen sa til meg at ca 40% av alle gravide blör litt tidlig i graviditeten. Det kan være ulike årsaker som hormoner og at man har skjörere blodårer der nede, i tillegg har man mer blod i omlöp der nede. Har dere nylig hatt sex, kan det også være en grunn. Så lenge du har sett et hjerte slå i tillegg er det jo veldig god sjans for at det skal gå bra! :-) Litt smerter er jo også vanlig å ha nederst i magen også. Men uansett skal man kontakte lege ved blödninger i svangerskapet. Du kan jo alltids se det litt an, siden det ikke har kommet mer. Fortsetter det, er en UL veldig betryggende. Lykke til Dette går bra vettu
Gossip Girl Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Jeg har opplevd å se bloddråper på papiret under begge mine svangerskap og det har gått fint med meg og barna mine som nå er 2 og 4 år. Har ikke hatt det under dette svangerskapetl, men merkelig nok har jeg nesten gått å ventet litt på det siden det har skjedd før. Synes nesten det var litt unormalt jeg at det ikke skjedde denne gangen Ikke bekymre deg du. Det går nok kjempe fint med lille nurket i magen din
bubchen Skrevet 9. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2009 tusen takk for dine positive ord det hjalp veldig,har ikke hatt noe blødning mer bare litt mensmurringer men det gir se også nå,det skal nok gå bra ) skal nevne det til legen neste uke selv om det var baren noen dråper.igjen tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå