Gå til innhold

positiv og negativ CB test om hverandre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er ny her på forumet, og ny som prøver. Er egentlig ikke prøver enda, men vi glemte prevensjon en koselig kveld i oktober, og nå krysser jeg fingrene så hardt jeg kan! :)

Jeg har hatt virkelig rare tester denne uka! Jeg har ikke drevet med testing før, og lurer på om dette er vanlig? Jeg har fått sytrådstreker som kommer opp litt etter at fristen har gått ut (etter 15-20-30 min). To helt negative innimellom. Og så blir det sånne tynne sytrådstreker igjen. Har testet hver dag siden 1st nov. Hadde IKM i går (eller torsdag, er litt usikker), men TR har ikke kommet enda. Bittelitt spotting i går kveld, så da ble jeg kjempeskuffet, men i dag har det vært bare ørlite spotting igjen, men jeg venter enda på at TR skal komme.

Det som er rart er at jeg hadde helt klar og tydelig positiv CB test torsdag ettermiddag. Tykt blått kryss, og ingen tvil så jeg gikk rundt og var kjempeglad. Testet igjen fredag morgen, og da var det kritthvitt. Etter tre kvarter dukket det opp en sånn sytrådstrek igjen, men nå skjønner jeg ingenting.

Er helt forberedt på å få mensen nå da. Men er det ikke rart med den ene klart positive testen?!

Noen som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann,

dette hørtes spennendes ut

det høres jo ut som du er gravid..

men for 2 mnd siden nå,så tok jeg 2 QR G-tester,der dem viste svakt positivt,altså 2 rosa streker,men den ene var meeeget lyyyse rosa. så man kunne bare se den om man sto i lyset.

men 2 dager etter så fikk jeg mens..

så jeg ble litt skuffa,men regner med noen tester ikke alltid fungerer helt som dem skal.

men det høres jo lovende ut hos deg da :) siden du fikk en test som var så sterk positiv :D

du får holde oss oppdatert :) spennende :D

Skrevet

Spennende ja. Men man blir jo nesten helt gal av dette! :) Tror jeg har løpt på do og sjekket om mensen har kommet ca 14 ganger i dag!

Jeg har et svakt håp enda, men siden jeg tok TO negative i går, så tror jeg nesten det bare må ha vært noe feil med den positive testen på torsdag. Kanskje den har vært feilprodusert eller noe. Har i alle fall lovt meg selv at jeg ikke skal teste igjen før mandag nå hvis ikke TR dukker opp til da.

Skrevet

oi oi, håper ikke TR kommer snikende :)

skal krysse fingrene for deg og håpe du er gravid :D

sitter selv og venter på TR men ser ut til at den kommer idag :/

litt vondt i magen og litt rosa spotting,så er like kjedelig hver gang det dukker opp :) hehe

Lykke til hvertfall,

Du får holde oss oppdatert :D

Skrevet

Æsj, da kom TR likevel. :( Jaja, krysser fingrene for at den ikke har kommet hos deg enda da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...