Jente+Jente+lillegutt Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Mathias eller Patrick/Patrik
Juli.mamma til 4. Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Fine navn begge to. min sønn heter Mathias:)
Gjest Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Matias. Patrik er grusomt harry, synes jeg. I gate med Joakim, Kevin, Kenneth og Ruben.
Miranda C Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Mathias, absolutt! Patri©k bør skrives Patrick
Vannmann35 Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 Er møkk lei Mathias, synes annenhver gutt heter dette! Patrick er bare ikke pent - tenker på patter...
Hvitkløver2020 Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 Jeg vet om en som heter Emil Mathias, så jeg syntes det ikke er brukt opp!! Liker det veldig godt=)
Mammas lykkebarn Skrevet 8. november 2009 #8 Skrevet 8. november 2009 Av de to alternativene hadde jeg gått for Mathias.
Dearest Skrevet 8. november 2009 #9 Skrevet 8. november 2009 Kanskje eit kompromiss vil gjera susen? Philip eller Markus har element frå begge namna Det er ikkje så mange fine namn på P, så her kjem nokre M namn som kanskje fell i smak hos begge: Morgan - Irsk slik som Patrick Maurits - Lydmessig mest like Patrick, men begynner på M og sluttar på S slik som Mathias Moritz - Same som Maurits Patrice - Mjukare form av Patrick, sluttar på ein -is lyd... Fleire P alternativ Paul Preben Peter Peder Peregrin - dersom dåke tilfeldigvis er Ringenes Herre fans? Philo - Gresk namn, betyr 'elskande' Fleire M alternativ: Magne/Magnar/Magnus Mikkel/Mikael/Mikal Mika Moses Mainer Malthe Malvin Mandor Manuel Marcello/Marcelo Marco Matheus Matheo Meyer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå