Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Jeg klarer ikke bestemme meg for vogn. Jeg har hatt det meste så vet hva jeg får men å skulle velge igjen er håpløst. Jeg hadde 21 vogner i løpet av 2 år med førstemann og det orker jeg ikke igjen så denne gangen vil jeg være sikker. Jeg har for øyeblikket 1 quinny speedie og 1 easywalker sky bag i boden. Vil ikke selge quinny vognen da den har super trillecomfort men vil ikke ha den som hovedvogn da bagen er liten og sportsdelen passer bedre til litt større barn. Easywalker bagen er super men vil gjerne ha en vogn som er vendt mot meg når jeg bytter til sportsdel. Så her er alternativene: Kjøpe mutsy urban rider og quinny bag. Ha de to vognene fra begynnelsen til vognperioden er over. Kjøpe emmaljunga duo edge eller simo kombi pluss beholde quinny vognen. Kjøpe maxi cosi mura 4 og easywalker - selge min herlige quinny som jeg ikke vet om jeg får til. Kjøpe easywalker og overleve å ikke se ungen min i den perioden eller arve en gammel simo som jeg kan bruke eventuelt. What to do?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Jeg ville kjøpt en easywalker og brukt den som bagvogn. Sportsvogna der er vel vel så bra som quinny sin? Evnt det JEG ville ha gjort hadde jeg skulle ha flere barn (har også hatt en haug av vogner og tre barn..) Kjøpt en tradisjonell vogn til den første tiden, særlig hvis det er vinterbarn. tror jeg ville gått for en av variantene til Emmaljunga. Evnt kjøpt brukt på finn for mange bytter ut denne vogna etter kort tid. De er store og gode og har god og lun kalesje, stormtrekk etc og barnet kan være vendt mot deg. Så ville jeg kjøpt en OTH UrbanJungle som sportsvogn. Dette er den absolutt beste vogna jeg har hatt trillemessig, men mangler det "myke" som fjæring. lun kalesje for små barn etc - men som sportsvogn fra 1 år opp er den super
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå