Spire2013??? <3 Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Sluttet på Cerazette i januar 2009 og fikk mens tilbake i juni og siden har den vært borte. Er ikke gravid nå. Noen her som har opplevd det samme som meg eller?
BettyBoob Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 hm, etter pilleslutt kan de jo være uregelmessige - men kommer den ikke innen nyttår og du fortsatt ikke er gravid ville jeg tatt en tur til legen.
Gjest Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Heisan. Jeg har også brukt Cerazette,dog ikke så lenge. Er ikke fan av p-piller i det hele tatt,men en periode så jeg meg nådt til å bruke disse. Men du ,jeg skal si det ble tull med syklusen min etterpå. I alle år har jeg hatt korte sykluser,på 25-28 dager. Men da jeg sluttet med disse pillene,varierte det alt fra 21-45 dager. Helt klin kokos. Ble helt sprø jeg. Noen mndr fikk jeg 2 mens,gikk da 14 dager mellom,og en mnd fikk jeg mens faktisk 3 ganger. Sier ikke at alt dette vil hende deg,men dette er min erfaring;)) Ønsker deg lykke til videre!!!
Spire2013??? <3 Skrevet 10. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2009 Hei.. Har hatt kontakt med legen og vist det ikke har skjedd noe til i januar, så henviser han veg til gu på sykehset for videre undersøkelser.
Spire2013??? <3 Skrevet 10. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2009 Heisan Gikk på Cerazette i 9 mnd og hadde ikke mens i denne perioden. Jeg blir så frustrert av at den ikke kommer tilbake og blir nesten gal av å vente. Hadde jo som sagt mens i juni og ingenting siden da... Skal til legen etter jul hvis det ikke er noen forandringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå