Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 MIn pode er nå 10 mnd og pappan kjøpte den nr 3 nå som det står |10 mnd på men synes den var litt anneledes? Hva er forskjellen på dem? og har dere også byttet etterhvert som de har blitt større??
monika 3+1 i magen:) Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 vi har nettopp gått overtil nan 3. synes den var litt snodig i pulverkonsistensen, må riste den mer for å få alt til å løse seg opp.. men guttungen merker ikke noe forskjell tror jeg. ikke som jeg merker iallefall:) men jeg vet ikke om det egentlig er nødvendig å gå over til nan 3.. jeg har en jente på 2.5 år, og da hun brukte nan, vardet bare nan 1 og 2.. ikke 3 så vidt jeg husker...
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 9. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2009 oki.. ja jeg synes også den var rar i konsistensen og den var mer udrøy synes jeg også..
Studine mevik Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Jeg har byttet til nr 2 fordi det er mer jern i den. Det er ikke store forskjeller, men noe er det jo. les på innholdet og sammenlign
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå