Fioli Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Ble sittende å lese litt her inne, og skjønner at mange holder med teorien om at sex 1-3 dager før eggløsning gjør at det blir jente, og samme da blir gutt. Mitt spm er, hvor lenge varer eggløsningen? er det bare en dag? Jeg tenker at om jeg har eggløsning i 3 dager (noe jeg mener å ha hørt et sted) og har sex alle de dagene, men ikke blir befruktet før siste dag eggløsning blir det mest sannsynlig jente. Blir jeg befrukta førsta dag med eggløsning blir det sansynligvis gutt? (fordi gutteceller svømmer fortere og dør fortere) ?? Noen som henger med?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Vi fikk en gutt etter at vi hadde prøvd dette: - Sex en dag før og samme eggløsningsdagen - Fikk ikke i meg melk produkter på ei hel uke - Mannen dusjet ikke med varmtvann - Spiste masse feit og saltet mat - Tok folsyre 1 mnd før graviditet selvfølgelig - Hadde orgasme før mannen Vet ikke om disse metodene virket eller at det bare var tilfelle. Du må vite hvor lenge menstrasjonen din varer får å kunne vite når du har eggløsning. Du må ha sex 2-3 dager før eggløsning og ikke 1-3 dager før for å kunne lage ei jente. Lykke til )
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Hei og hå! Ja jeg har også hørt at dersom en har sex 2-3 dg før EL så skal det bli jente.. Blir rart å se da! Vi hadde nemlig det, og fra før har vi to gutter Veldig kjekt! Men hadde jo egentlig vært litt rart også dersom det skulle være "så lett" å "velge" kjønn? Men tror det stemmer da at jente-sædcellene er tregere men lever lengre enn gutt-sædcellene.. Vi får se Andre med like erfaringer eller?? Når hadde dere sex, før eller etter EL?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå