mulder Skrevet 7. november 2009 #1 Del Skrevet 7. november 2009 Lille gull var ikke ment for denne verden... Jeg spontanaborterte i natt Lykke til jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 7. november 2009 #2 Del Skrevet 7. november 2009 nei huff da =( det var trist... får håpe du kommer sterkere tilbake om ikke så altforlenge... utrolig trist når det skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neverstill Skrevet 7. november 2009 #3 Del Skrevet 7. november 2009 huff... lykke til videre da mulder.. hvilken uke var du i? går det greit med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiira Skrevet 7. november 2009 #4 Del Skrevet 7. november 2009 Så utrolig trist!! Føler virkelig med deg. Ønsker dere alt det beste, og håper på bedre lykke neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mulder Skrevet 8. november 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 8. november 2009 Takk jenter! Vi gir oss ikke så lett! Men tar det tungt... Gledet meg til det skulle bli mandag, da skulle jeg vært 12+0... Men kom bare til 11+5 Har aldri opplevd en SA før, så da det skjedde trudde jeg nesten ikke på det. Det kunne liksom ikke skje meg!!! En liten trøst er at naturen rydder opp når et liv ikke er meningen. Kommer nok til å følge litt med dere fram mot mai. Håper at et lite frø snart fester seg på ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå