fiskelisken Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Blir så utrolig frustrert når gutten min ikke spiser. Prøver alt vi har i kjøleskapet men ingenting frister. Til og med når det ikke er noe som feiler han føler jeg at det er et problem med mat. Han kan jo ikke få akkurat det han vil ha heller...og det er bare kjeks og alt som er søtt. Han er veldig glad i varm melk og storkoser seg med det men å sitte ved bordet å spise sammen med oss er noe av det kjedeligste og mat har han aldri lyst på. Noen andre som har barn med dårlig matlyst ?
Sebbelita Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Kjenner meg godt igjen her ja.... Har egentlig ingen gode råd, ville bare si ifra du ikke er den eneste som har det sånn. Prøver å trøste meg med at de sier ingen friske barn sulter seg med vilje, og gutten min er jo i full fart og frisk og fin. Regner med din også er det, så da er det visst bare sånn at noen av oss er småspiste. Prøver iallfall å tenke sånn, selv om jeg ofte er fortvilet over at han ikke vil ha det jeg lager til han. Han er jo så kresen og, og det som er godt en periode, er etter hvert ikke noe stas lenger. Er du veldig bekymra ville jeg tatt en prat med helsesøster. Men svaret jeg fikk med min gutt var iallfall at han ligger innenfor normalkurven vektmessig (noen må jo ligge nederst også), og så lenge han virket frisk og fin, så fikk han det han trengte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå