Gå til innhold

har bare lyst på usunn mat jeg...

Anbefalte innlegg

puh, er skikkelig dårlig til å spise sundt om dagen. Er småkvalm hele tiden og har bare lyst på brødskive med gulost, og det er jo forsåvidt greit nok, men spiser alt for mye kjeks, sjokolade og brus i tilegg... Tar vitaminer da, men føles ikke helt bra allikevel, men blir kvalm bare av å tenke på grønnsaker og fisk... hvordan er det med dere ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140941534-har-bare-lyst-p%C3%A5-usunn-mat-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er heeelt motsatt jeg! Jeg blir kvalm av taken på sjokolade og spiser ikke noe godterier med mindre d er salt. Og jeg blir kvalm av frityr lukt og lignende så d blir ikke noe burger og chips på meg heller :/ Jeg er ufrivillig sunn rett og slett... :P

Har faktisk også det slik at jeg ikke har lyst på sjokolade og godteri (bortsett fra lakris), men jeg har bare lyst på pizza og andre usunne og fete middager hele tiden. Jeg prøver å bremse det, for vil jo ikke bli 200kg, men det er ikke så lett når man er kvalm og ybersulten. Da må jeg ha mat NÅ, og da blir det ofte letter varianter og usunn mat....:(

Kjenner meg veldig godt igjen, har blitt mye pizza å hamburgere... Får skikkli lyst på usunn mat hele tiden, og godteri! Prøver å ikke spise så mye for har jo ikke lyst å legge på meg supermasse under graviditeten, men greier ikke å si nei......

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...