Gå til innhold

Var på UL i går, men syns ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjertet slo så sakte....legen sa at han ikke ville bekymret seg for det pga jeg ikke er så langt på vei..utifra min beregning er jeg 7 uker ,men han mente jeg var 6+3 ca.....men tidligere så har jo hjertet slått dobbelt så fort....hørtes ut som mitt eget hjerte og det reagerte jeg litt på....uff....håper det ikke er iferd med å stoppe??? ble så engstelig nå...satt og leste i ett blad at i uke 7 så skal hjertet slå med 110 - 140 slag i minuttet....hjelp meg noen???

er så redd det ikke skal gå min vei denne gangen heller og vi som har slitt sånn med å få det til!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk positivt, du har sedd babyen din og hjerte slo :)

D kan være uregelmessig av og til, og legen ville garantert fådd dæ inn på ny ul om han mistenkte at d va nåt galt :)

Ha en kjempe fin lørdagskvell ;)

Skrevet

Slutter med til Sunnybeach: Han hadde nok villet hatt deg til ny UL om det var grunn til bekymring. Så lenge man har sett et hjerte slå på UL, skal jo sjansen være kraftig redusert for en SA.

Fortsatt god helg :)

Skrevet

joda, det er sant det...men jeg får ekstra oppfølging frem til uke 12 jeg pga det som skjedde sist svangerskap hvor barnet hadde dødelig navlebrokk som ikke finnes ut av før i uke 10- 11....

jeg skal derfor tilbake neste mandag...

men når det er sagt så har jeg også en MA bak meg hvor jeg først så hjertet slo, men uken etter var det ikke liv...så derfor all usikkerhet....og enda mer usikker når hjertet slo så sakte....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...