Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så vanskelig det skal være da... Nå er jeg skikkelig sliten. Det har nå gått 18 pp uten å bli gravid. Jeg har gått på pergo uten hell og nå gjenstår det å vente på prøverørs forsøk. Vi har sammen med legen bestemt oss for å vente i 6 mndr før vi setter i gang, håpet om klare å bli gravid på natur måten er fortsatt her. Såvidt. Jeg har PCO men den siste undersøkelsen viste stor bedring og nesten ingen cyster i sikte. Jeg veier 80 kilo og legen mente at å gå ned 5-8 kilo kunne ha stor innvirkning på eggproduksjonen min. Men det er ikke så enkelt. Jeg har de siste månedene gått masse opp i vekt, føler meg helt jævlig har ingen energi og legger med stort sett etter jobb. Ikke nok med at baby drømmen ikke går i oppfyllelese, så har bedriften jeg jobber i innført større sparetiltak og sagt opp folk i fleng inkludert meg. Har jobb ut året, og er allerede i gang i en annen jobb der jeg gradvis skal over i full stilling. Men jeg trives ikke så godt, har ingen motivassjon. All denne frustrasjonen min tærer på forholdet til min samboer som elsker, men tvilen kommer sigende innimellom. Skal jeg vente, la ting gå sin gang å satse på at alt ordner seg? Eller skal jeg gi opp komme meg avsted å starte helt på nytt? Jeg vill begge deler og ingen av delene. Jeg er så lei av alt, akkurat nå er jeg bare ensom, overvektig, barnløs og delvis arbeidsledig.. Hurra...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140941264-oppgitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

iiiiisj... dette hørtes veldig bedrøvelig ut.. Men kan godt skjønne hva du mener med at noen ganger finner mann ikke løsningen. Man svever rundt i et hav fullt av ingenting fordi ingenting er alt man klarer der og da.

Har selv hatt det slik og i flere forskjellige anledninger har jeg funnet ut at det bare får stå til og at det jeg vil er det riktig. ( Skjønner at det kan for mange høres egostisk ut, men det er faktisk sånn at det er JEG som skal leve livet mitt, ikke alle andre!)

Ønsker deg bare masse lykke til majablomst og hvis du er overvektig på 80 kilo så kan jeg trøste deg med at du kan legge på maaaaaaaaaange kilo så har du meg.

Ikke glem at håpet er lyseblått, og gjerne i form av to streker ;)

klem fra bellerose

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140941264-oppgitt/#findComment-140942272
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...