Gå til innhold

Queenette City Cruiser - ligner Mistral S, se her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hengt meg litt opp i denne vogna, synes den ser fin ut og solid. Den er veldig lik Teutonia Mistral S, men rimeligere. Kan kjøpes fra denne siden:

http://www.kopbarnvagn.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=steg_tva&artgrp=213&limit=

Kan ikke noen synse noe? :-) Noen meninger for eller imot å ta sjansen på denne? Litt knotete dersom noe går i stykker, siden butikken er i Karlstad.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har disse opprettet firma i Norge, så det er den norske kjøpsloven som gjelder her mener jeg. Men dette er kopier av Teutonia, trolig produsert i Kina, og ofte med skruer og materiale som ruster lett.. Har hatt en slik vogn, ikke Quenette, men en annen lignende, og ble bare irritert over kvalitet og funksjon. Hadde heller forsøkt å få tak i en pent brukt av "ekte vare" ;-)

Skrevet

Akkurat slike svar jeg vil ha! Er litt skeptisk, særlig jeg finner så lite info om disse på nett. Skal visst være et tysk merke, men finner ingen nettside...

Skrevet

Det er mange "Tyske merker" som er produsert i Kina... Så da ville jeg krevd bevis på at varen er produsert i Tyskland. Et EUR1-bevis eller fakturadeklarasjon er ikke noe å stole på heller, da dette skrives av den som selger varen fra EU inn i Norge. Her selger jo antageligvis Köpbarnvagn i Sverige til seg selv i Norge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...