Gå til innhold

noen som har opplevd at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde ikm 4. nov, tok en cb i går ettermiddag den kunne etter min mening tydes som svakt positiv. tok en ny cb med morgenurin i dag for å se om streken ble tydligere. streken som kom da var nesten svakere og kunne ligne på en skygge strek. jeg mente jeg så noe, men mannen i huset mente at d ikke var noe. kjøpte en cbd for å slippe å tyde, den viste "ikke gravid". men fortsatt ingen mens eller symptomer på den. i morges våknet jeg kl 5 og var meget kvalm, og hadde vondt når jeg lå oppå puppene, så med testen som var i går var jeg nesten sikker på at jeg var blitt gravid. men......

noen som har opplevd d samme, evt måttet vente lenge på positiv test?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tror NESTEN jeg kan gratulere deg med svangerskapet. Jeg testet ikke positivt før 11 dager etter IKM.

istedet for å bruke en formue på tester hver dag synes jeg du skal vente noen dager. det kan ta lang tid og bli fryktelig dyrt.

Så lenge du har symptomer og TR ikke kommer er du mest sannsynlig gravid.

Jeg ville iallefall tatt forhåndsreglene i fht inntak av mat og alkohol inntil videre:) * forsiktig wee...*

Skrevet

Med junior testa jeg ikke pos før 1 uke over ikm..

Lykke til =)

Skrevet

Takk for svar:-)

hehe.....det med å ikke ta tester er ikke helt min sterke side:-p men klarte å holde meg til å dag da! tok en ny cb i dag, den er ikke veldig sterk...men det er en svak strek der....men usikker på om det er det som kalles skygge strek. så tør ikke tro det er en positiv test;-p er egentlig innstilt på at tr kommer når som helst...men har liksom latt vente på seg! en uke siden ikm i dag.

setter utrolig pris på at dere svarte, er ikke her inne så mye...men jaggu det er mange hyggelige damer her:-)

Skrevet

Testet svakt svakt positiv 2 dager før IKM, og på IKM dagen sterkt positiv på CB, litt svakere på billigstrimmel :)

Skrevet

Gratulerer så mye med graviditeten:-D spennende!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...