Gå til innhold

duovogn / sportsdel / sove i vognen? (bugaboo)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bugaboo, lille poden elsker å sove i bagen på vognen, sover i sengen sin kun om natten. Ser at vi straks må gå over til sportsdelen, fordi poden gjerne vil opp å se litt mer. ( 8 mnd)

Noen tips til hvordan det skal fungere? er jo tungvint å bytte mellom bag og sportsdel hele tiden. Men når jeg da setter på sportsdelen, så har vi jo ikke bag noe mer?! hmmm.... dillemma.....

Skrevet

ingen? en liten baby kan vel ikke ligge å sove i sportsdelen? kan vel dette ut? legger poden sovende i bagen nå, rett fra pupp til vogn, så vil ikke måtte stresse med å ta på seler osv. da våkner jo babyen

Skrevet

Må vel være noen her med noen tips?

Skrevet

Jeg vet ikke hva som eventuelt er spesielt med Bugaboo, men det er da helt vanlig å ha baby sovende i sportsdelen? Og større barn også for den saks skyld, dattera mi er 3 år og sover fortsatt i vogn i barnehagen.

Det er jo bare å legge ned ryggen og legge ungen til å sove, oppi pose sannsynligvis nå som det nærmer seg vinter. Blir jo akkurat samme som i bagen?

Ikke sikker på om jeg skjønte spørsmålet egentlig?

Skrevet

Jeg har klippet hull til selene i et saueskinn, og så har jeg vinterpose oppå der. Jenta mi sover så godt som bare det, varm og god. Og bruker seler så hun ikke faller ut. Fungerer kjempebra :)

Skrevet

Setter du vognen ut da?

Hvis ikke kan du vel bare ha bagen stående på gulvet og legge babyen i den?

Bugaboo sportsdel ser litt rar ut kanskje, ja?

Skrevet

bagen og sportsdelen bruker samme ramme, så når man bytter over til sportsdelen så har ikke bagen noe ramme mer og er bare av stoff.

Føler ikke jeg kan legge poden i sportsdelen uten seler. Poden er jo liten og det er lett å dette ut, om jeg må ta på seler, så våkner babyen jo. Sportsdelen er det jo også en god 'knekk' i rumpa på, så poden kan ikke ligge rett ut hverken på rygg eller siden. (pleier å sove på siden)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...