Gå til innhold

Akupunktur etter inseminasjon ved CFC

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen av dere som har benyttet akupunktur etter inseminasjon ved Nordica/CFC?

Hva koster dette? Og hvordan organiseres det?

Jeg ønsker gjerne erfaringer også.

Sitter og lurer på om jeg skal gjøre dette på tirsdag. for liksom å sette alle kluter til... :)

Fortsetter under...

Hei

Jeg har brukt akupunktur ved CFC ved IVF. Det koster 400,- danske hos Vickie Budden ved CFC. Jeg har tatt det ved innsett av egg. Du kan bestille på klinikken eller ringe henne direkte. Jeg synes det er veldig ok, roer litt ned også :-)

Masse lykke til på tirsdag :-))

Hei.

Jeg også har tatt akupunktur etter inseminering og innsetting. Akupunktøren tar kun kontanter, så du må ha pengene klar.

Jeg bestilte akupunkturtime samtidig som jeg fikk time til inseminering - innsetting. De er flink til å koordinere slik at det klaffer med det du skal gjøre der nede :-) Jeg satt på venterommet i mellomtiden.

Dette er kanskje litt sent svar for du er vel inne og setter inn dine søte små :-)

Vickie Budden er akupunktøren som CFC bruker, men hun er ikke der altid, men er stadig innom. Hun holder ikke fast til på CFC, men jeg har fått tak i henne samme dagen også - og hun kommer raskt :-)

Jeg har gått direkte til innsett etter akupunktur. Vickie er opptatt av at jeg skal komme direkte inn etterpå, kanskje for å beholdde roen i kroppen.

Masse lykke til Ugla - så spnennende :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...