Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Har dere gjort noe spesielt på termindatoen, for å minnes den lille? Jeg har veldig lyst til å finne på noe sammen med min kjære. Men jeg har ingen gode ideer:-/ Har dere gjort noe spesielt? Vi har ikke noen minner, bare en test.
Håpefull72 Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Hei! Når jeg leste innlegget dit kom jeg på at jeg faktisk skulle hatt termin i disse dager jeg også. Har ikke tenkt så mye på det, siden jeg har hatt nok en spontanabort etterpå med termin 22. april. Men min kjære og jeg skal ha en datekveld i kveld hvor vi går på kino og spiser en bedre middag med rødvin etterpå. Hvorfor ikke markere på en slik enkel, men romantisk måte? Vi kommer sikkert til snakke om det som kunne vært, men vil nok snakke om alt det positive som kommer til å skje i fremtiden også, uansett hva som kommer til å skje på babyfronten. Viktig å ikke dvele over "det som kunne vært". Kos dere sammen! Og lykke til )
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 jeg kommer ikke til å markere det.. mistet i uke 10
shari_z Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 VI har ikke markert disse dagene, men *jeg* derimot har. Har tent lys og besøkte graven til den ene jente vi mistet i uke 30. Sitter der og tenker på alt som skulle vært. Etterhvert har faktisk dagen jeg mistet vært mer en minnedag for meg enn termindag. De dagene glemmer jeg aldri....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå