¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 to ganger har jeg blitt gravid rett etter SA uten å få igjen mensen først. Første gangen fikk jeg datteren min. Og denne gangen håper jeg å få et søsken til datteren min. Er nå 10+1 på vei.Krysser fingrene. Men av alle 5 gangene jeg har vært gravid så er jeg blitt gravid på første forsøk alle gangene da.. Masse lykke til!
SuSiii Skrevet 7. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2009 kjekt å høre:) masse lykke til med sv.skapet :)
mama73 m/tre søte små Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 16 dager etter SA ble jeg gravid og fødte en frisk og herlig sønn 9 mnd etterpå. Man er veldig fruktbar rett etter en SA, og jeg fikk vite av min gynekolog at det ikke var noen medisinske grunner til å vente en eller flere sykluser:-) Kjør på!
Øst Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 Hei, ble gravid rett etter SA og er nå 10+1.
Kjm79 Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 5 uker etter:) Er i uke 5 nå. Er så redd for å miste igjen...
SuSiii Skrevet 8. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2009 godt å høre dere ble raskt gravide igjen!! håper jeg er like heldig:)
Nithuviel Skrevet 8. november 2009 #9 Skrevet 8. november 2009 Jeg måtte vente i 4 mnd før jeg ble gravid igjen. Fikk ikke eggløsning (mulig pga høyt stoffskifte, men dette ble justert) Da eggløsning var i boks, ble jeg gravid på første forsøk. Igjen. Det ble jeg med den lille jeg mistet også. Håper det går fortere for deg, for det var veldig vondt å vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå