Gå til innhold

Syns hun sover så mye...

Anbefalte innlegg

Ikke at det er et problem altså, men syns liksom det er rart at hun blir trøtt etter bare en time, noen ganger kortere også. Hun sover nok fortsatt en 18-20 timer i døgnet... Og blir ganske sur hvis hun ikke får skjønnhetssøvnen sin (som sin mor ;o) Hele dagen planlegges utifra sovinga til vesla.

Hehe må jo understreke at jeg er veldig glad for at hun har godt sovehjerte altså, bare lurer på om dere andre har like trøtte babyer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140940605-syns-hun-sover-s%C3%A5-mye/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barn er forskjellige og det kan hende hun trenger mye søvn. Søvn avler søvn heter det jo. Men 18-20 timer høres mye ut i mine ører siden hun er 4mnd nå? Men guri så deilig det også må være?

Lillebror har den siste tiden hatt bare 11 timers natt, 19-6. Puh. Også tre små blunder på dagen. To på 45 min og en på en eller to timer, avhengig av om vi triller eller ikke. Så her er det for tiden bare ca 14 timer i døgnet... Skulle ønske hvertfall nattesøvnen kunne utvides litt!!!

Men alle barn er forskjellige og forandrer nok rytmer ettersom det passer dem...;o)

Hmmm...Var kanskje dumt av meg å si det høyt, for i kveld er hun helt umulig å legge :oP Jeg jinxa det nok, for nå har vi holdt på en time... Puhh! Ja det går nok opp og ned her i verden... hehehe ;o)

Ja, det endre seg gjerne fort. Her i gården har lillegutt virkelig sovet det siste døgnet. La seg kl 20 i går, sov til kl 10 (dog med fri puppebuffet hele morgenen...). La seg igjen kl 11 og sov til kl 15 i vogna ute (ny rekord). La seg igjen kl 17 og sov i 30 minutter. La seg for natta kl 20. Altså 18,5 timer det siste døgnet! Bra det! Men vet av erfaring at det gjerne kan endre seg til i morgen...

NYT det sier bare jeg:) Lillegutt har nok aldri sovet 20 timer i løpet av et døgn noen gang!! Når han var bare noen uker gammel kunne han være våken i 3-4 timer i strekk på dagtid, og han gråt mesteparten av tiden. Var ganske slitsomt! Nå er han heldigvis blitt en mye mer fornøyd og blid gutt, og vi koser oss masse selv om han fortsatt er mye våken:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...