mai09-baby Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Det hender at jenta mi på 5 mnd biter mens jeg ammer henne. når hun mister konsentrasjonen om å spise et øyeblikk, så hogger hun plutselig til, og hun biter HARDT! har holdt på ca en mnd.. Hvordan kan jeg avvenne henne med det før hun får tenner?? :/ Har ropt ut AU men det syns hun bare er veldig morsomt, og ikke noe avskrekkende..
magica og lille tryll ♡ Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Hehe ja det syns hun nok er gøy. Mamma roper høyt = lek for henne tenker jeg. Det jeg fikk tips om var å holde handa bak hode på babyen og trykke henne lett mot puppen (så nesa blir dekket av pupp) når hun bet. Da slipper de automatisk. Funka etter noen ganger her hos oss )
minni08 ♥ Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Det kan være både det at hun får respons ved at du roper eller det at melken ikke kommer fort nok. HS sa iallefall det til meg da jeg spurte om råd for at snuppa bet. Har du god utdrivingsreflerks da? finnes jo nesespray om det skulle være det som var grunnen til bitinga:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå