Gurine Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Man skal strø over grovt havsalt, og det heter jo det det saltet som vi bruker i oppvaskmaskina. Kan jeg bruke det på Foccaciaen da? Har noen ei enkel og god oppskrift på Foccacia også?
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 ville brukt spisesalt. det jeg bruker i min oppvaskmaskin er ikke til spising, det staar paa posen
Dotten Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Jeg bruker vanlig havsalt i oppvaskmaskinen. Det kan også brukes i maten.
Mor&barn Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Maldon salt står det på pakka jeg bruker i foccaciaen =)
Mammaen til Isak Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 Jeg hadde og brukt maldonsalt/flaksalt..men du kan fint bruke vanlig havsalt. Jeg vil tro at de som sier du ikke må bruke "oppvaskmaskinsalt" tenker på det saltet man kjøper der man kjøper hvitevarer, for der har jeg sett at de selger noe eget, som man ikke skal bruke io mat. Jeg syns det grove havsaltet vi bruker i vår maskin blir noe for grovt til å ha på mat, men det går jo an å knuse det litt feks )
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. november 2009 #8 Skrevet 7. november 2009 havsalt er til mat og ikke oppvaskemaskin. til oss sa de at enten bruker du eget salt til det, eller dropper det....
HTC Skrevet 7. november 2009 #9 Skrevet 7. november 2009 Salt i oppvaskmaskinen? Hvorfor det? Hvor putter dere det? Har aldri hørt om og jeg har hatt oppvaskmaskin i hele mitt liv omtrent, burde jeg bruke det?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. november 2009 #10 Skrevet 7. november 2009 man trenger bare salt i oppvaskemaskinen om man har mye kalk i vannet
Gjest mphs Skrevet 7. november 2009 #12 Skrevet 7. november 2009 Om du skal bruke havsaltet bør du knuse det for det blir for grovt og brødet blir ikke gått. Har prøvd det en gang. Nå bruker jeg heller flaksalt/maldonsalt.
Gjest mphs Skrevet 7. november 2009 #13 Skrevet 7. november 2009 Jeg har ikke prøvd denne selv(enda), men lest gjennom den og den virker veldig grei. Men jeg ville byttet ut grovsaltet med flaksalt. http://somminedagerer.blogspot.com/2008/08/foccacia-italiensk-brd-p-sitt-best.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå